اخبار داغ

وزیر کشور:

طرح‌های راکد لرستان باید فعال شود/سرمایه‌گذار نباید معطل بماند

طرح‌های راکد لرستان باید فعال شود/سرمایه‌گذار نباید معطل بماند
وحیدی با بیان اینکه حل طرح های ناتمام و راکد در اولویت است و برای تک تک آنها باید برنامه داشت، گفت: معنا ندارد کسی که آماده سرمایه گذاری است معطل بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، احمد وحیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران لرستان اظهار داشت: سند توسعه ای استان یک سند محوری است که بین دولت و استاندار بوده و باید براساس آن حرکت کرد، این طرح براساس مزیت های استان و در چارچوب آمایش ملی و سرزمینی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: براساس این طرح، اگر در استان جاهایی وجود دارد که کم برخوردارتر هستند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که در سطح ملی هم اینگونه است و مناطق کم برخوردار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

,

وزیر کشور تصریح کرد: برهمین اساس باید تمام پروژه ها و واحدهای استان لیست شود و مجوزهای آن مشخص گردد چرا که در برخی از استانها کار شروع شده و همه شرایط سرمایه گذاری از قبل پیش بینی شده و ضروری است تا در یک جلسه کارها انجام شود، معنا ندارد کسی که آماده سرمایه گذاری است معطل بماند.

,

وحیدی عنوان کرد: طرح های ارزشمندی وجود دارد که نیمه تمام باقی مانده ولی قابل حل است، برخی از واحدها توسط بانک تملک شده اما برنامه این است که از تملک بانک خارج شوند و در اختیار اهلش که تونایی لازم را دارد، قرار گیرد و مجدد راه اندازی شود.

,

وی بیان کرد: قرار نیست امکاناتی حبس و ضبط شود و سرمایه مردم خوابیده و رشد استان معطل گردد بلکه در کارگروه های استانی باید با سرعت انجام شود و طرح های راکد تعیین تکلیف شود.

,

وزیر کشور خاطرنشان کرد: حل طرح های ناتمام و راکد در اولویت است و برای تک تک آنها باید برنامه داشت که در این راستا رئیس قوه قضائیه آمادگی دارند که تمام این طرح ها با هر فرمولی فعال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه