اخبار داغ

۲۰ روز مهلت برای جانمایی زمین ۶۰ هزار مسکن در یزد تعیین شد

۲۰ روز مهلت برای جانمایی زمین ۶۰ هزار مسکن در یزد تعیین شد
استاندار یزد گفت: مسکن و شهرسازی استان یزد ۲۰ روز مهلت دارد تا زمین مورد نیاز برای ساخت ۶۰ هزار مسکن در سطح استان را جانمایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است و دولت نیز این مهم را با جدیت در سطح کشور و به تبع آن در استان یزد دنبال می کند، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی مسکن در استان یزد، زمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا , .,

وی با اشاره به گستردگی یزد تاکید کرد: مسکن و شهرسازی استان یزد ۲۰ روز مهلت دارد تا زمین مورد نیاز برای ساخت ۶۰ هزار مسکن در سطح استان را جانمایی کند.

, .,

فاطمی با بیان اینکه ازدواج، اشتغال و مسکن، سه دغدغه اصلی و مسئله جدی خانواده‌هاست، افزود: اگر مشکل مسکن حل شود، بخش قابل توجهی از موانع ازدواج جوانان رفع می‌شود ضمن اینکه اشتغالزایی در حوزه مسکن نیز بالاست.

, . ,

وی همچنین از پیگیری ویژه برای تامین مسکن با پایین‌ترین قیمت ممکن برای ایثارگران، معلولان و محرومان خبر داد و گفت: این مهم در دستور کار استان است.

, .,

فاطمی با اشاره به اینکه مسکن اکنون به یک مشکل برای اقشار مختلف مردم تبدیل شده است، عنوان کرد: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های استان برای حل مشکلات در این حوزه و البته سایر حوزه‌ها بسیج شود و در این مسیر هیچ توجیهی برای اهمال، عدم پیگیری در کار و وجود بوروکراسی پیچیده و طاقت فرسای اداری وجود ندارد.

, .,

استاندار یزد با تاکید بر اینکه دغدغه دولت، رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: دولت مردمی، قوانین را به نفع مردم تفسیر دو پهلو می کند تا مشکلات مردم حل و فصل شود و معتقدیم نباید با قوانین دست و پاگیر و سخت‌گیری در اجرای قوانین، قانون را به مانعی برای حل مشکلات جامعه تبدیل کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه