اخبار داغ

محمدیان:

جام بیست‌ویکم مسیر موفقیت بانوان والیبالیست را هموارتر کرد

جام بیست‌ویکم مسیر موفقیت بانوان والیبالیست را هموارتر کرد
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال تاکید کرد با حضور تعدادی از ملی‌پوشان در قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، مسیر موفقیت برای دختران والیبالیست ایران هموارتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال بانوان سایپا در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با غلبه بر تیم ژتیزو (قزاقستان) برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فریبا محمدیان ضمن تمجید از عملکرد بانوان سایپا در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: شیوع کرونا در جهان برای ایران نیز همچون سایر کشورهای جهان، شرایط سختی در راستای توسعه والیبال بانوان کشور ایجاد کرد. با این حال فدراسیون والیبال ایران از خردادماه سال‌جاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی‌ بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را آغاز کرد.

,

وی افزود: در این مدت 6 مرحله اردوی ملی برای تیم ملی زنان برگزار شد و بازیکنان و کادرفنی تلاش بی‌وقفه‌ای داشتند.

,

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به لغو مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا به میزبانی فیلیپین، ادامه داد: با کنسل شدن این مسابقات، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بانوان ایران به دلیل ایجاد وقفه در مسیر رسیدن به اهداف، آزرده خاطر شدند اما مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا فرصت خوبی شد تا تعدادی از بانوان ملی‌پوشان شانس حضور در یک رقابت بین‌المللی را به همراه تیم سایپا پیدا کنند.

,

محمدیان گفت: برگزاری رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برای توسعه والیبال بانوان بسیار مفید و خوشایند بود و توانست مسیر موفقیت را برای دختران ایران هموارتر کند.

,

وی با اشاره به در پیش بودن فصل جدید لیگ برتر بانوان افزود: امیدوارم در مبحث آماده‌سازی تیم ملی بانوان بزرگسال برای حضور در رویدادهای آتی، شرایط را تسهیل کنیم تا هم فعالیت‌های تیم‌ملی رونق بیشتری بگیرد و هم فعالیت تیم‌های باشگاهی. انتظار داریم باشگاه‌های لیگ برتری بازیکنان خوبی به تیم ملی بانوان معرفی کنند تا مسیر رو به رشد والیبال زنان ایران با عمق بیشتر و پشتوانه‌سازی قوی‌‌تر ادامه یابد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه