اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مکارم اخلاقی رسول الله (ص) الگوی همیشگی مسلمین است

مکارم اخلاقی رسول الله (ص) الگوی همیشگی مسلمین است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رسول الله (ص) دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند که همه مسلمانان با تأسی گرفتن از ایشان می توانند سعادت فردی خود را در دنیا و آخرت تضمین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، با تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: قدم نهادن در مسیر سعادت بخش نبوی از اهم واجبات بوده و شخصیت فخر کائنات باید همواره الگوی ما مسلمانان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: پیامبر مکارم اخلاقی زیادی داشتند و در این راستا نیز چند خصلت از ایشان صادر می شده که موجب جذابیت و کشش مردمی می شده است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: این خصلت ها غیر از نماز و عبادات و تقوای باطنی بوده و ویژگی های منحصر به فردی بوده که موجب جذابیت و کشش مردمی ایشان بوده است.

, جذابیت و کشش,
,

وی افزود: رسول الله (ص) دستگیر و غم خوار فقرا و افتاده حالان بودند و در کنار این خصلت مهم، ایشان مردم دار بودند و در نمازهای یومیه جویای حال نمازگزاران و سایز مسلمین می شدند و اگر کسی مریض بود به عیادتش می رفتند.

,

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خصلت های ایشان سعه اخلاق نبوی بوده است و با اینکه بعضی ها با نامهربانی با ایشان برخورد می کردند ایشان خیلی تحملشان بالا بود.

,

وی تأکید کرد: اگر ما مسلمانان این خصلت های والای نبوی را همواره مدنظر داشته باشیم می توانیم سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم و زندگی سالم داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه