اخبار داغ

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی:

سوخت زمستانی صنایع خراسان شمالی ذخیره سازی شده است/ کاهش ۴۵ درصدی مصرف نفت گاز نیروگاه در سال جاری

سوخت زمستانی صنایع خراسان شمالی ذخیره سازی شده است/ کاهش ۴۵ درصدی مصرف نفت گاز نیروگاه در سال جاری
مجتبی شکوری گفت: باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، سوخت مورد نیاز خانواده های فاقد گاز طبیعی و صنایع بزرگ استان به میزان کافی در انبار های سوخت خراسان شمالی ذخیره سازی شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت برای فصول سرد سال وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون میزان مصرف بنزین در استان خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که در همین مدت، میزان مصرف نفت سفید 36 درصد و نفت گاز نیروگاه 45 درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی در رابطه با توزیع الکترونیکی سوخت گاز مایع در استان ابراز داشت: در نیمه نخست سال 1400 در مقایسه با سال گذشته 6 درصد کاهش پیدا کرده است.

,

این مقام مسئول در رابطه با ضرورت ذخیره سازی سوخت زمستانی جایگزین برای صنایع بزرگ استان توضیح داد: باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، سوخت مورد نیاز خانواده های فاقد گاز طبیعی و صنایع بزرگ استان همچون نیروگاه شیروان، کارخانه های سیمان، آلومینا  به میزان کافی در انبار های سوخت خراسان شمالی ذخیره سازی شده است و هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت برای فصول سرد سال وجود ندارد.

,

شکوری خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای ذخیره سازی مطلوب سوخت مایع در تمامی بخش ها وجود دارد و سوخت ذخیره کارخانه جات نیز طی یک ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی  یادآور شد: تمهیدات لازم برای تامین وتکمیل مخازن سوخت نیروگاه‌ وکارخانجات در پاییز و زمستان، صورت گرفته و در فصل های پاییز و زمستان با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه