اخبار داغ

پایان روزهای هافبک پرحاشیه در اردوگاه آبی؛

اسماعیلی بالاخره به آرزویش رسید و لژیونر شد/ خوش‌شانسی فرشید با مصدومیت تلخ محمدی!

اسماعیلی بالاخره به آرزویش رسید و لژیونر شد/ خوش‌شانسی فرشید با مصدومیت تلخ محمدی!
هفبک پرحاشیه تیم فوتبال استقلال با سران باشگاه قطری العربی به توافق نهایی دست یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید اسماعیلی، هافبک پرحاشیه تیم فوتبال استقلال که طی چند وقت اخیر پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بیستم و جام حذفی فوتبال با پایان مدت قراردادش مواجه شده بود و با مدیران وقت باشگاه استقلال نیز برای تمدید به توافق نرسید، بالاخره راهی یکی از لیگ‌های فوتبال حاشیه خلیج فارس شد تا به آرزوی لژیونر شدن‌اش برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم فوتبال العربی قطر که مهرداد محمدی، وینگر سرعتی و ملی‌پوش فوتبال کشورمان را در اختیار داشته و حالا با مصدومیت سنگین این هافبک-مهاجم ایرانی روبه‌روست، برای جانشینی وی با فرشید اسماعیلی، هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان فوتبال پایتخت به توافق رسید تا وی حداقل این دوری ۶ ماهه مهرداد محمدی را برای قطری‌ها جبران کند.

,

شماره ۸ سابق اردوگاه آبی پس از ۶ سال حضور متوالی در رختکن تیم فوتبال استقلال، گر چه با درخواست فرهاد مجیدی برای ادامه حضورش در جمع آبی‌پوشان هم مواجه بود اما پس از پایان فینال جام حذفی فوتبال راهی کشورهای قطر و امارات متحده عربی شد تا به نوعی برای خودش تیم پیدا کند و به جدایی‌اش از باشگاه استقلال جامه عمل بپوشاند.

,

نکته اما این‌جاست که فرشید اسماعیلی تا هفته گذشته هم با پیشنهادی رسمی از سوی باشگاه‌های قطری و اماراتی مواجه نشده بود و قصد بازگشت به اردوی تیم فوتبال استقلال را داشت اما به محض مصدومیت و جراحی مهرداد محمدی، سران باشگاه قطری العربی با وی وارد مذاکره شدند و او نیز بلافاصله به پیشنهاد سرخ‌پوشان قطری پاسخ مثبت داد.

,

گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که مبلغ قرارداد فرشید اسماعیلی با این باشگاه قطری از قرار سالی ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود که حدود ۱۰ درصد از این رقم نیز به مدیربرنامه‌های‌اش پرداخت خواهد شد.

,

فرهاد مجیدی پس از پیوستن فرشید اسماعیلی به تیم فوتبال العربی و قرار دادن نام داریوش شجاعیان در لیست عدم نیاز، احتمالاً با یک یا دو هافبک-مهاجم خارجی به توافق خواهد رسید تا این پست حساس پس از سرور جباروف محبوب و باکیفیت، بار دیگر در اختیار یک بازیکن غیرایرانی قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه