اخبار داغ

رئیس اداره برق چگنی مطرح کرد:

کشف ۱۹۵۰ انشعاب غیرمجاز برق در چگنی

کشف ۱۹۵۰ انشعاب غیرمجاز برق در چگنی
رشنو گفت: هزار و ۹۵۰ انشعاب برق غیرمجاز در شهرستان چگنی کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن رشنو در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تجهیزات شبکه برق و همچنین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدیریت برق شهرستان چگنی را طی چند سال اخیر در سطح بالایی ارتقا دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: مستقل کردن شبکه‌های برق بخش شاهیوند با احداث یک فیدر جدید، نصب سه هزار و ۵۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شهر و روستا، نصب ۲۲ دستگاه تجهیزات حفاظتی و مانوی اعم از سکسیونر سکشن لایزر جداساز و mof، تعمیرات اساسی بر روی شبکه‌های برق و فیدرهای بحرانی ازجمله خدمات ارائه‌شده در این راستا است.

,

رئیس اداره برق چگنی عنوان کرد: برق‌رسانی، احداث و اصلاح شبکه برق ۲۰ کیلوولت به طول ۳۳/۵ کیلومتر، برق‌رسانی، احداث و اصلاح شبکه برق فشار ضعیف به طول ۲۶ کیلومتر، احداث و اصلاح ۳۱ دستگاه ترانسفورماتور در سطح شبکه جدید و حذف شبکه‌های عرض رودخانه، اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر شهرک دام و پارک جنگلی شوراب از فعالیت‌های اداره برق چگنی است.

,

وی تصریح کرد: کشف هزار و ۹۵۰ انشعاب برق غیرمجاز، برق‌رسانی به ۱۴ سایت جدید روستایی که در سال ۹۸ به دلیل سیل تخریب‌شده بودند، مستقل کردن سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اداری برق بخش شاهیوند از مرکز بخش جهت جلوگیری از تردد مشترکین و اهالی آن بخش به بخش مرکزی انجام شد.

,

رشنو با اشاره به اینکه این اقدامات درنهایت منجر به رضایت‌مندی مردم و کاهش خاموشی‌های برق، پایداری شبکه و سرویس‌دهی به‌موقع به مشترکین شده است، بیان کرد: علت خاموشی‌های پیش‌آمده اخیر را می‌توان کاهش بارندگی‌ها، کاهش میزان آب پشت سد‌ها، افزایش دمای بی‌سابقه و همچنین افزایش مزرعه‌های غیرمجاز ارز دیجیتال و برق‌های غیرمجاز دانست چراکه درنهایت منجر به عدم توازن تولید و مصرف برق می‌شوند.

,

رئیس اداره برق چگنی با اشاره به اینکه ما در کشور نزدیک به ۱۱ هزار مگاوات کمبود برق‌داریم، گفت: شرکت توزیع برق لرستان و به‌تبع آن اداره برق شهرستان سازمانی است که وظیفه توزیع انرژی را بر عهده دارد نه تولید برق؛ درزمینهٔ کمبود برق نیز نقشی نداریم و سیستم شبکه برق ما تا دو برابر ظرفیت، می‌توانیم درزمینهٔ توزیع انرژی و سرویس‌دهی، خدمات‌دهی را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه