اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی:

ممنوعیت ورود برخی کالاها به داخل کشور، مبتنی بر سیاست حمایت از تولید داخلی است/ تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است

ممنوعیت ورود برخی کالاها به داخل کشور، مبتنی بر سیاست حمایت از تولید داخلی است/ تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است
ائمه جمعه خراسان شمالی محور اصلی سخنان خود را مناسبات بین ایران و جمهوری آذربایجان و فتنه انگیزی های آمریکا قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان حجت الاسلام و المسلمین فاضل امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مناسبات بین ایران و جمهوری آذربایجان یکی از بهترین مناسبات بین کشور ها است، ولی درجریان آزاد سازی قره باغ؛ اتفاقات ناگواری رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک , عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه  رژیم صهیونیستی تلاش کرد از فرصت ایجاد شده  حداکثر سوء استفاده را کند و به مرزهای جمهموری اسلامی ایران نزدیک شود؛ ادامه داد: رزمایش نیروهای نظامی ایران در شمال غرب پیام اقتدار برای صهیونیست ها و تروریست ها ارسال کرد.
حجت الاسلام فاضل وجود ابزار، نیروها،  وجود معنویت و اعتقاد به خداوند را دوعامل برای اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: این عوامل در کنار یکدیگر باعث پیروزی کشور در هشت سال جنگ تحمیلی شد.

,
,

وی در ادامه گفت: ارتش آمریکا مجهز به انواع تجهیزات گوناگون ولی فاقد معنویت است به همین دلیل بعد از ۲۰ سال اشغال افغانستان و ارتکاب انواع جنایت ها کشور را ترک کرد و به طالبان واگذار کرد.

,

امام جمعه موقت آشخانه در پایان، گفت: منع مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود برخی کالاهای کره ای  بعد از درخواست تعدادی از تولید کنندگان  داخلی مبتنی بر سیاست حمایت از تولید داخل و شکسته نشدن کمر تولید داخلی است، که باید از طرف مردم و مسئولان مورد حمایت قرار گیرد.

,

 

,

تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است

, تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است, تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است,

به نقل از عصراترک از شیروان، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: آمریکا هرکجا ورود کرده جنایت، غارت و ویرانی به بار آورده است و هر کسی که به آمریکا اعتماد کرد دچار زیان و خسران شده است.

, عصراترک ,

امام جمعه شیروان تاکید کرد: نمونه روشن سیاست استکبار این است که آمریکا ۲۰ سال پیش به بهانه مبارزه با طالبان وارد افغانستان شد و بعد از کلی جنایت و خسارت کشور را به طالبان تحویل داد و با خفت و خاری خارج شد.

,

وی اعتماد به آمریکا را جهالت یا خیانت دانست و بیان داشت: نمونه داخلی کشور ما برجام بود که جز ضرر و خسران نتیجه‌ای به بار نیاورد و برخی از مسئولین ما بعد از سالها اظهار داشتند که ما اشتباه کردیم و معلوم شد که حتی یک بار هم متن برجام را مطالعه نکرده بودند

,

امام جمعه شیروان با اشاره به دهه وقف، این سنت حسنه را صدقه جاریه دانست که نه تنها خیر و برکات آن برای خود واقف ماندگار می باشد بلکه برای مردم و نسل های آینده هم مفید و سودمند است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: امروزه بسیاری از خدمات فرهنگی، علمی و اجتماعی به برکت نیت های خیر واقفین در گذشته است.

,

 حجت الاسلام تکمیلی در همین زمینه چهار عرصه مهم مورد نیاز جامعه را حوزه علمیه، قرآن و کار فرهنگی، اشتغال و ازدواج دانستند که می توان موقوفات را به سمت آنها هدایت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه