اخبار داغ

رییس پلیس راه شرق استان تهران:

محور هراز یکطرفه شد

محور هراز یکطرفه شد
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در ورودی های شرق استان خبر داد و گفت: محور هراز به سمت تهران که از ساعت ۱۵ یکطرفه شده تا اطلاع ثانوی و کم شدن بار ترافیک یکطرفه می ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ایرج کهریزی از تداوم ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: محور هراز به سمت تهران به علت بار ترافیکی سنگین و حجم زیاد خودروها از ساعت ۱۵ به سمت تهران یکطرفه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کهریزی با اشاره به اینکه محور هراز تا سبک شدن بار ترافیک یک طرفه خواهد ماند گفت: از همه مسافران و شهروندان می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت به بازگشت، سفر خود را به تعویق انداخته و به زمانی که بار ترافیک کمتر است موکول کنند.
,
 
,
رئیس پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: در حال حاضر تردد در محور فیروزکوه از جنوب به شمال عادی و روان است اما از شمال به جنوب با ترافیک سنگین روبرو هستیم.
,
 
,
وی عنوان با اشاره به اینکه تردد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است عنوان داشت: تردد وسایل نقلیه به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، در محدوده آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم نیز سنگین گزارش می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه