اخبار داغ

تغییر نام فدراسیون جهانی رای نیاورد

برگزاری نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی با حضور نمایندگان ایران/ اصلاحات اساس‌نامه FIS تصویب شد

برگزاری نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی با حضور نمایندگان ایران/ اصلاحات اساس‌نامه FIS تصویب شد
نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) با موضوع ایجاد برخی تغییرات در اساس‌نامه و قوانین این فدراسیون به صورت آنلاین امروز (شانزدهم مهرماه) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست اساس‌نامه جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی با ۱۰۶ رای موافق تصویب شد.
,
 
,
در اصلاحات اساس‌نامه جدید مواردی از قبیل ایجاد محدویت زمانی برای کسب کرسی‌های شورای فدراسیون بین‌المللی و همچنین ریاست این فدراسیون در نظر گرفته شده است. ایجاد برابری جنسیتی در شورای فدراسیون بین‌المللی اسکی و انعطاف‌پذیری بیشتر برای ایجاد تغییرات از دیگر موارد مصوب در این نشست بود.
,
 
,
از دیگر مواردی که در نشست فدراسیون بین‌المللی اسکی مورد رای‌گیری قرار گرفت، تغییر نام این فدراسیون بود که در نهایت دو نام "فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های برفی" و "فدراسیون بین‌المللی اسکی و اسنوبرد" پیشنهاد و رای‌گیری شد که در پایان هیچ کدام از این دو نام رای نیاورد.
,
 
,
یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز در نشست اظهار داشت: وقتی به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی انتخاب شدم، نوید تغییرات را دادم و امروز مفتخر هستم به نقطه عطفی با تغییرات در اساس‌نامه رسیده‌ایم. ما اکنون چشم‌انداز موثری برای ایجاد تغییرات و رسیدن به اهداف خود داریم. این تغییرات مقدمات یک مدیریت خوب و شفاف را به وجود می‌آورد.
,
 
,
وی همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم درآمد خود را افزایش دهیم و به این ترتیب بودجه بیشتری را در اختیار فدراسیون‌ها و انجمن‌های اسکی سراسر جهان قرار خواهیم داد. البته برنامه‌هایی برای افزایش جوایز ورزشکاران در مسابقات مختلف داریم.
,
 
,
در نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی، عباس نظریان رئیس، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر و فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی ایران نیز حضور داشتند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه