اخبار داغ

فرمانده مرزبانی استان اردبیل:

هفته ناجا فرصتی برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های نظامی/مرز استان اردبیل از امن‌ترین مرزهای کشور است

هفته ناجا فرصتی برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های نظامی/مرز استان اردبیل از امن‌ترین مرزهای کشور است
فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: هفته ناجا فرصتی مغتنم برای نمایش اقتدار، توانمندی و زحمات و تلاش های همسنگران در واحدهای مرزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید شاهین اسمعلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول، اظهار داشت: الحَمد الله که  باگذر از فراز  و  فرودهای  بی شمار پشت سر گذاشته ، در این دوران سخت کرونایی  و ایام حزن مصائب آل الله ، گام در شهر ربیع  نهاده  و این تقارن میمون هم آمیخته با  هفته نکوداشت  نیروی انتظامی  است که از 17 تا 24 مهرماه  سالجاری با تدارک  برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و... در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی همچنین هفته ناجا را فرصت مغتنم برای نمایش اقتدار، توانمندی و زحمات و تلاش های همسنگران در واحدهای مرزی برشمرد و افزود: برنامه های مختلف من جمله رونمایی از طرح های هوشمندسازی مرز ، برگزاری سراسری همایش بزرگ امنیت پایدار با مشارکت اقوام ، خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم مرزی ، ملاقات حضوری با مرزنشینان و برگزاری مسابقات بومی و محلی ، بازدید مشاکتی جامعه از مناطق مرزی و... تدارک دیده شده که در طول هفته ناجا در مناطق مختلف مرزی استان اجرا خواهد شد.

,

مرز استان اردبیل به امن‌ترین مرز کشور تبدیل شده است

, مرز استان اردبیل به امن‌ترین مرز کشور تبدیل شده است, مرز استان اردبیل به امن‌ترین مرز کشور تبدیل شده است,

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: تجهیزات الکترونیکی نیز در مرزهای استان اردبیل به طور ویژه راه اندازی و هم‌اکنون مرز استان اردبیل به امن‌ترین مرز کشور تبدیل شده است.

,

سردار اسمعلی اظهار کرد: استان اردبیل از بین 16 استان مرزنشین کشور جزو استان برتر در برقراری امنیت پایدار محسوب می‌شود و این در سایه مشارکت مرزنشینان در تامین امنیت مناطق مرزی بوده که حاصل آن امنیت پایدار بوده است.

,

فرمانده مرزبانی استان اردبیل در ادامه با قدردانی از همکاری خوب اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از تحولات حوزه مرزبانی، تصریح کرد: برنامه های رسانه‌ای مختلفی در طول این هفته من جمله حضور در برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی ، پخش مستند کلیپ های اقتدار مرزبانی ، گفتگوی و نشست  با اصحاب رسانه و ... در جهت تشریح اقدامات و تلاش های مرزبانان در واحدهای مرزی و تنویز افکار عمومی اجرا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه