اخبار داغ

در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مطرح شد؛

"پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شعار امسال هفته ناجا / اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی

"پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شعار امسال هفته ناجا / اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، هفته نیروی انتظامی با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در حضور استاندار سمنان، فرماندهی انتظامی استان، فرماندهی سپاه، فرمانده ارتش و سایر مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

"پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شعار امسال هفته نیروی انتظامی

, "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شعار امسال هفته نیروی انتظامی, "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شعار امسال هفته نیروی انتظامی,

سردار عبدالله حسنی، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و ۱۱۱ شهید نیروی انتظامی استان سمنان و تبریک به مناسبت آغاز هفته ناجا گفت: امسال هفته ناجا از ۱۷ مهر آعاز می شود و در روز جمعه با نماز جمعه و میز خدمت با مردم خاتمه پیدا می کند و این هفته را با همکاران خود و خانواده های صبور، زحمتکش که نشکلات این شعل سخت را قبول می کنند تبریک می گویم.

,

حسنی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: شعار هفته نیروی انتظامی سال جاری، "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است که ۲ معنای مهم را به همراه دارد؛ یک نام پلیس که باید بهترین و باهوش ترین باشد و نیروی انتظامی جذب بهترین نیروها را در دستور کار دارد و دوم امکاناتی ست که برای هوشمند سازی پلیس برای ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم باید فراهم شود.

,

فرمانده ناجا استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات پلیس در سال جاری تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی دراستان از کاهش تصادفات، افزایش دستگیری سارقین، افزایش کشف و ضبط درحوزه مواد مخدر، تاثیرگذاری بالای پلیس امنیت اقتصادی، تشکیل یگان تکاوری و همراهی پلیس 110 با مردم بسیار چشمگیر بوده و نشان از تلاش شبانه روزی همکاران ما در ناجاست.

,

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری درباره نیروهای ناجا فرمود: "به حقیقت این عزیزان مجاهدان فی سبیل الله هستند" و این بیان نشان دهنده ازخود گذشتگی ها، ایثار و همراهی خانواده های نیرو های خدمت گذار نیروی انتظامی است و از خداوند متعال نیروی مضاعف برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی خواستاریم.

,

 اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

,  اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است,  اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است,

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد وخاطره شهدای ایران اسلامی مخصوصا شهدای ناجا گفت: امروز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی سرمایه مردمی است و تفاوت نیروهای مسلح کشور های دنیا با ایران اسلامی همین اعتماد مردم است.

,

هاشمی با بیان اینکه امروز ترس دشمن از توان موشکی و توان نظامی ما نیست خاطر نشان کرد: ترس دشمن، از وجود با برکت مقام معظم رهبری، وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور است.

,

استاندار سمنان با اشاره به وجود نعمت امنیت در کشور تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وجود هم مرزی با نا امن ترین کشور های دنیا، دارای امن ترین مرزهاست و این امنیت مرهون هوشیاری مردم و ایثارگری نیروهای مسلح است.

,

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به مردم شریف کشور ایران عنوان کرد: امروز خدا را شاکریم که ناجا همیشه در کنار مردم بوده و از میدان مبارزه با کرونا تا میدان مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی مردم را تنها نگذاشته است.

,

رئیس شورای تامین استان سمنان با بیان اینکه اقتدار با عزت مهمترین ویژگی اصیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است تاکید کرد: این اقتدار ظاهری نیست بلکه کاملا واقعی و مشهود است و پاکدستی، مردم داری، ولایتمداری، دقت در انجام وظیفه، احساس مهربانی و عزت، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی از دیگر ویژگی های ارزنده و اصیل نیروی انتظامی است.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه اولویت ما دراستان برقراری امنیت است اظهار کرد: خوشبختانه استان سمنان به واسطه نیروی انتظامی مقتدر و مردم هوشمند و ولایتمدار، دارای امنیتی پایدار است و دغدغه امنیتی وجود ندارد و وجود این امنیت است که رضایتمندی مردم را افزایش داده، باعث حضور و ترغیب سرمایه گذاران و افزایش رفاه اجتماعی در استان خواهد شد.

,

استناندار سمنان در پایان یادآور شد: خود ارزیابی و برطرف کردن نواقص، به روز بودن، مزدمی بودن،  شناسایی به روز ناهنجاری ها، پیشگیری کردن و حضور به موقع در صحنه ها مهمترین وطیفه نیروی انتظامی است که از نیروهای خدمت گذار استان که همواره در عرصه خدمت پیشتاز بوده اند تشکر می کنم.

,

به گزارش خبرنگار مرآت، در پایان مراسم ضمن تقدیر از فرماندهی ناجا استان توسط استاندار سمنان، با اهدا هدایا و لوح تقدیر از زحمات کارکنان منتخب و خانواده های شهدای نیروی انتظامی تقدیر شد.

, مرآت,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه