اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل:

ضرورت تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل/محلات کمتر توسعه یافته از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند

ضرورت تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل/محلات کمتر توسعه یافته از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند
عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل قدم های بزرگی در کاهش مشکلات درمانی مناطق کم برخودار شهر برداشته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سجاد محمدحسن پور در جریان بازدید از درمانگاه در حال ساخت شهرداری اردبیل با اشاره به ضرورت تکمیل و تسریع در تجهیز این مرکز، اظهار داشت: درمانگاه سلامت شهرداری اردبیل یکی از اقدامات خوب شهرداری در طول سالهای گذشته بوده که با مکان یابی دقیق و بنا بر نیاز ضروری محله گلمغان و بهشت زهرا در حال تکمیل می باشد و به دلیل ضرورت بهره برداری از این پروژه در کمترین زمان ممکن، فرصتی دست داد تا به اتفاق رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محل این مرکز حاضر شده و از نزدیک در جریان روند کار قرار بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با تاکید بر اینکه در صورت تکمیل و آغاز به کار این مرکز، قدم های بزرگی در کاهش مشکلات درمانی مناطق کم برخودار اردبیل برداشته خواهد شد، افزود: محلات کمتر توسعه یافته شهر اردبیل نظیر گلمغان و بهشت زهرا، از نبود امکانات رفاهی و درمانی در رنج هستند و با بهره برداری از این مرکز، علاوه بر دسترسی آسان ساکنان به یک مرکز درمانی نسبتا مجهز، گام های مثبتی در تامین سلامت عمومی شهروندان این مناطق برداشته خواهد شد.

,

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل، احداث مراکز مشابه در سایر مناطق محروم حاشیه شهر اردبیل را نوید بخش توزیع عادلانه خدمات و توسعه امکانات اجتماعی و درمانی عنوان کرد و گفت: این مرکز با پیش بینی بخش های پزشکی- پرستاری- زنان و مامایی- داروخانه- مرکز مشاوره روانشناسی و تغذیه- دندانپزشکی- رادیولوژی- سونوگرافی و... می تواند به عنوان آغازی بر یک حرکت بزرگ در جهت توجه به حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی، مورد توجه قرار گرفته و سرآغازی باشد برای احداث موارد مشابه در سایر محلات کم برخوردار شهر اردبیل.

,

محمدحسن پور، با اشاره به اهمیت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری ها و شوراها، ابراز داشت: در دوره های اخیر، شهرداری ها و شوراها، در کنار وظایف عمرانی و خدماتی، نهادهایی اجتماعی و فرهنگی هستند که هدف گذاری و توجه ویژه مدیریت حوزه های اجتماعی، نقش بسزایی در توسعه جوامع شهری ایفا کرده و خواهد کرد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: تمام سعی بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل این است که مرکز سلامت گلمغان، با پیگیری و مساعدت های این عزیزان، در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار بگیرد تا شاهد اثربخشی و ارتقا سلامت عمومی اهالی این منطقه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه