اخبار داغ

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی های تهران

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی های تهران
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی‌های پایتخت خبر داد و گفت: شش درصد مسافران هنوز به تهران بازنگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل مصدقی اظهار داشت: در حال حاضر و طبق رصد سامانه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران شاهد ترافیک پر حجم اما روان و نیز سنگین و نیمه سنگین در ورودی‌های پایتخت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: در حال حاضر در محور هراز شاهد حرکت حجم سنگینی از ترافیک از استان مازندران به سوی تهران هستیم، که طی ساعات آینده به تهران می‌رسد.
,
 
,
مصدقی گفت: در محدوده‌های گیلاوند و دماوند در محور فیروزکوه نیز ترافیک سنگین را شاهد هستیم، از سویی دیگر در آزاد راه پردیس به تهران و محور جاجرود در مسیر به سوی تهران نیز ترافیک نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: در آزادراه قم به سوی تهران نیز تردد پر حجم اما روان گزارش شده است، ترافیک در محدوده عوارضی آزادراه شمال به سوی تهران و نیز آزادراه کرج به سوی تهران نیز سنگین گزارش شده است
,
 
,
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: بررسی سامانه‌های کنترل ترافیک ما نشان می‌دهد، که از ۱۲ الی ۱۵ مهرماه حدود ۴۵۰ الی ۴۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شدند، که از این تعداد حدود ۳۰ الی ۴۰ هزار خودرو (حدود شش درصد مسافران) هنوز بازنگشتند.
,
 
,
مصدقی گفت: پیش بینی می‌شود، خودروهای خارج شده تا بامداد یکشنبه به تهران بازگردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه