اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ تر‌ک اعتیاد در منطقه ترشیز

ضرورت راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ تر‌ک اعتیاد در منطقه ترشیز
احمدی با بیان اینکه اعتیاد و معتادین ریشه اکثر آسیب های اجتماعی هستند و به همین منظور راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در منطقه ترشیز یک ضرورت است، گفت: اگر کمپ ماده 16 در منطقه ترشیز راه اندازی شود مطمئناً بسیاری از سرقت های خرد هم کاهش خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین احمدی، فرمانده انتظامی کاشمر شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا که در محل ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند و هر چه این ارتباط قوی تر باشد مطمئنا آگاهی بخشی امنیت افزایش پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 70 تماس با مرکز 110 و 300 مراجعه کننده حضوری داریم که با توجه به تنوع و تعداد بالای ماموریت ها، ممکن است حضور در برخی ماموریت ها با تاخیر جزئی روبرو شود، خاطرنشان کرد: مطمئناً تمام تماس های شهروندان با مرکز 110، منجر به انجام عملیات می شود و این می تواند در موضوعات مختلف تصادف، نزاع، درگیری و... باشد.

,

فرمانده انتظامی کاشمر با تاکید بر اینکه امروزه برخی از متدکیان و معتادان چهره شهر را خراب کرده اند ولی دستگاه های مختلفی در جمع آوری این افراد نقش دارند و این جزو وظایف ناجا به تنهایی نیست، تصریح کرد: اعتیاد و معتادین ریشه اکثر آسیب های اجتماعی هستند و به همین منظور راه اندازی کمپ ماده 16 در منطقه ترشیز یک ضرورت است تا معتادان جمع آوری شده به این کمپ ها معرفی شوند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر کمپ ماده 16 در منطقه ترشیز راه اندازی شود مطمئناً با معرفی معتادان به این کمپ ها، بسیاری از سرقت های خرد هم کاهش خواهد داشت، اذعان کرد: باید سهم سایر دستگاه ها در آسیب ها و حوادث سطح شهر مشخص شود و هر دستگاهی به وظیفه قانونی خود عمل کند تا آسیب ها و حوادث کاهش یابد.

,

احمدی با بیان اینکه احساس نا امنی نباید در بین مردم تزریق شود تا احساس امنیت خدشه دار نشود و خبرنگاران در این زمینه می توانند تاثیرگذار باشند، عنوان کرد: روحیه انقلابی و جهادی و احساس مسئولیت همکاران ناجا با وجود تمام فشارهای کاری باعث شده تا وظایف محوله به نحو احسن انجام شود.

,

وی با تاکید بر اینکه هزینه جرم در کشور بسیار پایین است و این می توانند باعث بروز سرقت های خرد شود،  تشریح کرد: قانون گذاران باید قوانینی را تصویب کنند که در زمینه وقوع جرم، بازدارنده باشد .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه