اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

قدرت موشکی و نظامی مایه اقتدار است/ ایران به هر تهدیدی پاسخ قاطعانه می‌دهد

قدرت موشکی و نظامی مایه اقتدار است/ ایران به هر تهدیدی پاسخ قاطعانه می‌دهد
حسن زاده گفت: قدرت موشکی مایه اقتدار است و همین قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح سبب شد تا الهام علی اف از مواضع خود عقب نشینی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه روز به روز قدرت و اقتدار خود را افزایش خواهیم داد، اظهار کرد: هر کشوری که به عنوان مبدا و پایگاه علیه ایران اسلامی ایران نقش آفرینی کند، به عنوان خاک دشمن محسوب شده و با پاسخ قاطع ما مواجه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رزمایش اخیر این در شمال غرب کشور، افزود: قدرت موشکی مایه اقتدار است و همین قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح سبب شد تا الهام علی اف از مواضع خود عقب نشینی کند.

,

وی با بیان اینکه ایستادگی رمز پیروزی است، گفت: هرجا عقب نشینی کرده و به دشمن باج داده ایم و به دنبال مذاکره منفعلانه رفته ایم؛ دشمن پیشروی کرده است و برعکس هر کجا ایستادگی کرده و از موضع قدرت و اقتدار وارد شده ایم؛ دشمن عقب نشینی کرده است.

,

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان این را بدانند که اگر کوچکترین ذره ای به خاک ایران اسلامی، نگاه چپ داشته باشند؛ با تمام جان و مال خود از میهن اسلامی دفاع کرده و پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده به آنها خواهیم داد و نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی ما اعم از ارتش و سپاه و بسیج با تمام توان کوچکترین توطئه را در نطفه خفه خواهند کرد.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین از نیروهای مسلح ایران اسلامی که بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به دشمنان نشان دادند؛ تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه