اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان مطرح کرد؛

وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در رویدر/ یک نفر براثر ترس از زلزله مصدوم شد

وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در رویدر/ یک نفر براثر ترس از زلزله مصدوم شد
حسن زاده گفت: یک آقای ۳۲ ساله بر اثر ترس از زلزله و فرار دچار صدمات جزیی شده که به صورت سرپایی توسط تیم امداد اعزامی درمان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: زلزله ۴ و ۶ دهم در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ساعت ۱۹ و ۴۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه شب گذشته در بخش رویدر بندرخمیر اتفاق افتاد که بلافاصله با پیگیری هایی که در مدیریت بحران داشتیم تیم های امدادی و خدماتی به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان افزود: در ارزیابی دقیقی که تا این لحظه صورت گرفته یک آقای ۳۲ ساله بر اثر ترس از زلزله و فرار دچار صدمات جزیی شده که به صورت سرپایی توسط تیم امداد اعزامی درمان شد.

حسن زاده ادامه داد: در اثر این زلزله کوه ریزش کرده که هیچ گونه خسارت به واحدهای مسکونی و نخیلات وارد نکرده و به مردم هم توصیه شده امشب را بیرون از خانه سپری کنند که احتمال پس لرزه هست.

وی اضافه کرد: با توجه به مدت زمان طولانی این زلزله در منطقه رویدر، شهرهای بندرخمیر و بندرعباس هم لرزاند و نکته‌ای که خدا کمک کرد در عمق ۱۸ کیلیومتری رخ داد و خسارتی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه اعضای ستاد بحران شهرستان بندرخمیر و مرکز استان هرمزگان درحال آماده باش کامل به سر می برند و تیم‌های ارزیاب در منطقه ماندند و به ارژانس هم آماده باش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: دو آمبولانس به منطقه اعزام شده است و همچنین عوامل فنی برق و آب هم آمادگی لازم را در برابر خرابی های احتمالی را دارند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه