اخبار داغ

روایتی از یک جهاد ماندگار؛

محرومیت‌زدایی سپاه کام تشنه مردم البرز را سیراب کرد/ احیاء قنات ۴۰۰ ساله‌ای که زنان اشتهارد برای خرید آن طلا فروختند

محرومیت‌زدایی سپاه کام تشنه مردم البرز را سیراب کرد/ احیاء قنات ۴۰۰ ساله‌ای که زنان اشتهارد برای خرید آن طلا فروختند
احیاء قنات ۴۰۰ ساله میرزا محمود یکی از خدماتی بود که رضایت بسیاری از روستائیان اشتهارد را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نامش با جهاد عجین شده است، هر جا نام و نشانی از محرومیت را می شنوید رد پایی از آن وجود دارد که دل به دریای مشکلات می زند و خود را به سختی می اندازد تا بلکه مردم نفس راحتی بشکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
این روزها سپاه که برخاسته از دل مردم است توانسته در زمینه رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای البرز قدم هایی بس بزرگ بردارد، اقداماتی که کام تشنه مردم را سیراب کرده و دعای خیر آنها را بدرقه راه جهادگران این نهاد مقدس کرده است.
,
 
,
, ,
 
,
افتتاح ۴۱ طرح محرومیت زدایی در البرز به ویژه در اشتهارد را می توان از جمله خدمات ارزنده سپاه استان دانست، احیاء قنات ۴۰۰ ساله میرزا محمود یکی از خدماتی بود که رضایت بسیاری از روستائیان اشتهارد را به دنبال داشت.
,
 
,
, ,
 
,
فرمانده سپاه البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ در ادامه بازدید از پروژه هایی که بسیج سازندگی انجام می دهد قنات میرزا محمود توسط بسیجیان و مردمی که پای کار آمدند احیاء شد چرا که مردم اشتهارد در منطقه ای خشک زندگی می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
سردار علیرضا حیدرنیا ادامه داد؛ آبی که مردم اشتهارد استفاده می کنند کیفیت مناسبی ندارد در نتیجه چشمه مذکور ساماندهی و به شبکه آّب شهرستان وصل می شود، زنان این منطقه النگوهای خود را فروخته و قنات میرزا محمود را خریداری کرده اند.
,
 
,
, ,
 
,
بدون شک با این اتفاق کیفیت آب اشتهارد بهبود پیدا می کند، از این دست چشمه ها و قنوات در اطراف اشتهارد وجود دارد که پس از شناسایی وارد چرخه آبرسانی می شوند تا مردم از طعم آب شیرین و گوارای قنات ها لذت ببرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه