اخبار داغ

عضو فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد؛

ضرورت ورود مجلس به موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

ضرورت ورود مجلس به موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
اسماعیل حسین زهی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: نیاز است هیئت مدیره ای که توسط مجلس انتخاب می شود توسط شرکت‌های حسابرسی معتبر، اقدامات مربوط به حساب سود و زیان را انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: نیاز است هیئت مدیره ای که توسط مجلس انتخاب می شود توسط شرکت‌های حسابرسی معتبر، اقدامات مربوط به حساب سود و زیان را انجام دهد.

وی افزود: از آنجا که قرار شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم واگذار شود املاک متعلق به این باشگاه ها قیمت گذاری و توسط کارشناسان رسمی جز اموالشان  قرار خواهد گرفت تا تراز سود دهی مثبت شود.

حسین زهی خاطرنشان کرد: قرار شد با هماهنگی وزارت اقتصاد و دارایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق بورس واگذار شوند.

وی عنوان کرد: بر اساس قول دولت گذشته بنا بود کار واگذاری دو باشگاه استقلال  و پرسپولیس از طریق بورس تا شهریور عملی شود که در این راستا وزیر ورزش هم چندین بار به فراکسیون ورزش مجلس آمد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم با آمدن آقای سجادی که فردی ورزشی است این دو باشگاه بزرگ به اهلیتش واگذار شود، گفت: چون این دو باشگاه فرهنگی- ورزشی هستند کمک های پرداختی دولت در بودجه، سالانه لحاظ می شود اما حتما باید به بخش خصوصی واگذار شود زیرا بخش خصوصی بهتر می تواند تیم ها را هدایت کند.

حسین زهی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از دولتمردان می خواهند این دو باشگاه همواره دولتی بمانند که عوامل شان را در هیئت مدیره قرار دهند  مجلس باید به طور جدی ورود کند زیرا واگذاری این دو باشگاه قانون است.

وی افزود: قانون به صراحت عنوان کرده باید این دو باشگاه که سرمایه بزرگ مردم هستند به اهلیتش واگذار شود.

حسین زهی خاطرنشان کرد: به عنوان یک راهکار پیشکشوتان این دو باشگاه بزرگ باید بتوانند تعدادی سهام در اختیار داشته باشند.

وی افزود: اعضای تیم ملی فوتبال عموما از بازیکنان این دو باشگاه انتخاب می شوند البته بقیه باشگاه ها هم زحمت می کشند اما آنها به نوعی دولتی محسوب می شوند.

حسین زهی خاطرنشان کرد: این دو باشگاه همیشه با چالش گریبان گیر هستند امیدواریم در آینده نه چندان دور به مردم واگذار شوند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه