اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی البرز:

سرقت با سلاح سرد در استان البرز ۲۵ درصد کاهش یافت/ مردم به گاوصندوق اعتماد نکنند؛ طلا را در بانک نگه دارند

سرقت با سلاح سرد در استان البرز ۲۵ درصد کاهش یافت/ مردم به گاوصندوق اعتماد نکنند؛ طلا را در بانک نگه دارند
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: به مردم توصیه می کنیم بجای منزل طلاهای خود را در صندوق امانات بانک بگذارند چرا که تجربه سارق طلای بدل را از اصل تفکیک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس آگاهی البرز به مناسبت هفته ناجا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: سرقت مسلحانه خیابان شهید بهشتی کرج و اتوبان هوشمندی پلیس را رساند و خوشبختانه ۴۰ طرح در راستای جرم سرقت اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به اینکه صنوف تعمیرات موبایل، ضبط خودرو و لاستیک باید اموال خریداری شده از مردم را در دفاتر اموال ثبت کنند، افزود: عدم ثبت اقلام در دفاتر از نظر پلیس مشکوک تلقی می شود و قابل پیگیری است.

,
وی اظهار داشت: مردم می توانند با مراجعه به سامانه نما می توانند اموال سرقت شده خود را مشاهده و برای تحویل آن اقدام کنند، متاسفانه شهروندان به هشدارهای پلیس توجه نمی کنند، البته سال قبل ۲ هزار درخواست اموال مشکوک بررسی شد.
,
 
,
نادربیگی با تاکید بر اینکه شهروندان باید لیست و تصاویر اموال خود را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه سایت های آنلاین بستری برای خرید و فروش کالا است، سایت های دیوار و شیپور همواره توسط پلیس ارزیابی و رصد می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نمی توان به شماره تلفن افراد اعتماد کرد و باید با رویت کارت ملی و شماره خودرو افراد اطمینان حاصل کنند، گفت: سرقت رشد نداشته و برابر سال قبل است، متاسفانه سرقت های خرد افزایش پیدا کرده و اطمینانی به گاوصندوق های منزل نیست چرا که کار سارق راحت می کند.
,
 
,
نادربیگی افزود: مردم می توانند با استفاده از سامانه محا دزدگیر و دوربین در منازل از سرقت جلوگیری کنند،  به مردم توصیه می کنیم بجای منزل طلاهای خود را در صندوق امانات بانک بگذارند، فلزیاب برای پیدا کردن طلا سارق را کمک نمی کند اما تجربه آنها طلای بدل را از اصل تفکیک می کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کشف جرائم خشن به ویژه قتل در البرز ۱۰۰ درصدی است، اظهار داشت: سرقت با سلاح سرد ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است اما درصد قابل توجهی از قتل ها به واسطه نزاع و درگیری است و متاسفانه از ۱۰۰ سرقت خودرو ۹۰ مورد به پرایدهای مدل پائین برمی گردد.
,
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه