اخبار داغ

جهاد ادامه دارد؛

خدمت به سبک گروه‌های جهادی؛ روایتی از خدمات بسیج به کشاورزان و دامپروران

خدمت به سبک گروه‌های جهادی؛ روایتی از خدمات بسیج به کشاورزان و دامپروران
گروههای جهادی همیشه آماده به خدمت هستند ودر این زمینه خدمات ارزنده ای به کشاورزان و دامپروران صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، امروز در شرایطی قرار داریم که نیازمند توجه به اقشار مختلف مردم و به ویژه مناطق محروم هستیم زیرا امروز ویروس کرونا و اقدامات نامناسب گذشته باعث شده تا مردم در فشار اقتصادی قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در اینجاست که گروهی از عموم مردم شامل جوانان، کودکان، نوجوانان و .... آستین همت بالا زده و دست به کار می شوند تا برگی از مشکلات مردم را از سر راه بردارند.

,

قطعا ظرفیت های مختلفی وجود دارد که اگر به درستی از آن ها استفاده شود رونق تولید در سطح کشور برقرار می شود ومی توان به قله های پیشرفت وترقی را طی کرد وحتی در اقتصاد دنیا هم حرفی برای گفتن داشت.

,

وقتی سخن از خدمت رسانی می شود همه یاد گروههای جهادی و اقداماتی که انجام می دهند می افتیم، گروههایی که بدون چشم داشت در هرجایی وهر لحظه آماده خدمت رسانی هستند.

,

امسال گروههای جهادی در زمینه های مختلف دست به کار شدند وبه جنگ بیماری کرونا رفتند اما در لبیک به فرمان رهبر انقلاب نیازمندان را فراموش نکردند و با بسته های حمایتی و کمک به دامداران از این قشر حمایت کردند.

,

گروه جهادی شهید سلیمانی  از شهرستان چرداول در اقدامی خداپسندانه کمک به دامداران را در مناطق مختلف شهرستان چرداول انجام داده است.

,

, ,

 

,

خدمت گذاری گروههای جهادی هیچ گاه متوقف نمی شود

, خدمت گذاری گروههای جهادی هیچ گاه متوقف نمی شود, خدمت گذاری گروههای جهادی هیچ گاه متوقف نمی شود,
"محمد نعمتی"، از اعضای این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: گروههای جهادی همیشه آماده خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه هستند ودر هر زمینه ای که لازم باشد ورود می کنند.
,

وی اظهار کرد: گروههای جهادی در قالب برنامه های بسیج مهندسین کشاورزی در مناطق مختلف شهرستان چرداول برنامه هایی را برای حمایت از کشاورزان ودامداران انجام می دهد

,

نعمتی در ادامه گفت: کشاورزان و دامداران امروز دارای مشکلاتی هستند که نیازمند رسیدگی است.

,

این عضو گروههای جهادی تصریح کرد: خدمت رسانی وظیفه مقدسی است که گروههای جهادی همیشه آماده کمک به اقشار محروم جامعه هستند.

,

 

,

, ,

 

,

خدمات گسترده به کشاورزان و دامپروران انجام می پذیرد

, خدمات گسترده به کشاورزان و دامپروران انجام می پذیرد, خدمات گسترده به کشاورزان و دامپروران انجام می پذیرد,

"مهین محمدیان" مسئول بسیج مهدسین کشاورزی چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: خدمت در گروههای جهادی هر بار برای اقشار مختلف با توجه به نوع زمان و مکان در مناطق مختلف انجام می پذیرد.

,

وی افزود: بسیج مهندسین کشاورزی برنامه‌های متعددی را برای حمایت از کشاورزان و دامپروران شهرستان چرداول در بخش های مختلف انجام داده تا بتوان بخشی از مشکلات کشاورزی ودامپروری را مرتفع کرد.

,

مسئول بسیج مهدسین کشاورزی چرداول خاطرنشان کرد: برنامه هایی مانند واکسناسیون دام، آموزش کشاورزان، کمک در زمینه کاشت ، داشت وبرداشت کشاورزان ، کمک در تامین علوفه دام و مواردی از این قبیل در دست اجرا است.

,

محمدیان تصریح کرد: خدمت در گروههای جهادی و بسیج امر مقدسی است که هیچ گاه متوقف نمی شود و در این راه خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می شود که مشکلات مردم را حل می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه