اخبار داغ

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان مطرح کرد؛

کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در لرستان

کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در لرستان
رضوی گفت: خیران مدرسه ساز، در نیمه نخست امسال ۱۵ میلیارد تومان در لرستان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی رضوی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: خیران مدرسه ساز تلاش می کنند تا شرایط را برای کسب علم و دانش، دانش آموزانی که به دلیل نبود مدرسه نمی توانند ادامه تحصیل دهند، فراهم نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: برهمین اساس امسال خیران مدرسه ساز ۱۵ میلیارد تومان برای مدرسه سازی کمک کردند و هر ساله استقبال خیران برای شرکت در این امر خداپسندانه بیشتر می شود.

,

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان تصریح کرد: ۷۴ پروژه در قالب ۲۳۸ کلاس درس امسال در استان تعریف شده که از این تعداد تاکنون ۳۸ پروژه در قالب ۱۰۹ کلاس درس تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

,

رضوی بیان کرد: ۳۶ پروژه دیگر در دست ساخت است که به زودی تکمیل و با بهره برداری از این پروژه ها، شرایط برای حضور بیشتر دانش آموزان مناطق مختلف برای ادامه تحصیل مهیا می شود.

,

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های مدرسه سازی توسط خیران و یا به صورت مشارکتی ساخته می شود، گفت: خیران در این حوزه پیشقدم هستند به طوری که سال گذشته ۵۰ میلیون تومان برای مدرسه سازی کمک کردند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز، خیران در استان ۱۵ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

,

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان خاطرنشان کرد: مدرسه سازی یکی از اقدامات پسندیده و خیرخواهانه است که همه مردم می توانند با مشارکت حداقلی و هر آنچه در توان دارند کمک کنند چرا که با همین کمک های اندک می توان مدارسی را برای دانش آموزان آماده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه