اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال رشتخوار واکسن کرونا دریافت کردند

۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال رشتخوار واکسن کرونا دریافت کردند
اشترایه گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت:  از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون 75 درصد جمعیت بالای 18 سال و 71 درصد جمعیت بالای 12 سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با  دعوت از مردم شهرستان رشتخوار در رابطه با همکاری طرح سراسری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، افزود: هم اکنون شهروندان عزیز می توانند در ساعات صبح و بعداز ظهر هم روز برای انجام واکسیناسیون خود به مراکز درمانی اعلام شده در سطح شهرستان مراجعه کنند، همچنین طرح واکسیناسیون خانه به خانه با فعالیت تیم سیار واکسیناسیون شهرستان با اولویت روستاهای دارای خانه بهداشت و صعب العبور همچنان در حال دنبال شدن است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در رابطه با طرح واکسیناسیون افراد بالای 12 سال در این شهرستان اظهار داشت: تمامی افراد بالای 12 سال هم اکنون امکان دریافت واکسن در مراکز درمانی سطح شهر و روستاهای رشتخوار را دارند، و می توانند با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به انجام تزریق واکسن خود اقدام کنند.

,

وی در پایان با اشاره به فعالیت مراکز درمانی در سطح شهرستان، تصریح کرد: ساعات کاری و انجام واکسیناسیون همه روزه صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۴ در مراکز خدمات جامع سلامت سطح رشتخوار شامل جنگل ، رشتخوار، احمدآباد آستانه، زرقری، فتح آباد، عباس آباد فرامیشان و سنگان، زمان عصر  و روزهای تعطیل صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۳ و تایم عصر از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ در پایگاه امام خمینی( ره)  رشتخوار و جنگل و مرکز سنگان و احمدآباد آستانه دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه