اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج:

ضعف زیرساخت فرهنگی گریبانگیر رجایی شهر شده است/ لزوم تغییر کاربری سینما ساویز به سالن تئاتر

ضعف زیرساخت فرهنگی گریبانگیر رجایی شهر شده است/ لزوم تغییر کاربری سینما ساویز به سالن تئاتر
حجت الاسلام علیرضا سعیدی گفت: با توجه به افزایش و رشد بی رویه جمعیت در کلانشهر کرج، سرانه های فرهنگی - هنری متناسب با نیاز استان نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛  زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی در البرز ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
با توجه به افزایش و رشد بی رویه جمعیت در کلانشهر کرج، سرانه های فرهنگی - هنری متناسب با نیاز استان نبوده است.
,
 
,
شهر کرج بنا به دلایل مختلفی، هم خاستگاه و هم مامن و محل زندگی بسیاری از هنرمندان است اما متاسفانه مردم این شهر به دلیل فقدان این ساختارها از دیدن زیبایی هایی که توسط این هنرمندان خلق می شود بی بهره هستند.
, بی بهره هستند,
 
,
, ,
 
,
حجت الاسلام علیرضا سعیدی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خیابان اصلی رجایی شهر یکی از پر چالش ترین مناطقی است که بارها در جلسات شورای فرهنگ عمومی در مورد آن صحبت شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امروز باید به آن توجه شود تغییر کاربری سینما ساویز در رجائی شهر به سالن تئاتر است.
,
 
,
حجت الاسلام سعیدی گفت: هر پروژه ای باید پیوست فرهنگی داشته باشد و این پروژه (تغییر کاربری سینما ساویز) هم باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه من نمی گویم مسجد بسازید، افزود: آیا بولینگ می تواند بار فرهنگی داشته باشد؟ ما باید برای نقطه ای که در حوزه فرهنگی، وضعیت مناسبی ندارد، کار جدی ای انجام دهیم.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: در این منطقه هیچ تالاری برای ارائه و نمایش آثار فاخر هنرمندان نداریم و باید برای هنرمندان و قشر فرهنگی شهر اقدامی انجام دهیم.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه