اخبار داغ

در بازار امروز؛

ادامه روند نزولی در بازارها/ کاهش ۱۹۷ تومانی نرخ دلار؛ قیمت سکه ۱۶ هزار تومان افت کرد+ قیمت‌ها

ادامه روند نزولی در بازارها/ کاهش ۱۹۷ تومانی نرخ دلار؛ قیمت سکه ۱۶ هزار تومان افت کرد+ قیمت‌ها
قیمت هر دلار امروز در بازار ارز با ادامه روند نزولی، افت ۱۹۷ تومانی را ثبت کرد و سکه نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار تومان ارزان‌تر شد؛ قیمت هر انس طلا هم در بازار جهانی با کاهش آغاز شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه با ادامه روند نزولی، نسبت به دیروز کاهش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار  تومان افت را ثبت کرد و در محدود ۱۱ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم حدود با کاهش ۵۲ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان دادوستد شد.
,
 
,
نیم سکه با افت ۲۰ هزار تومانی به ۶میلیون تومان و ۲۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز و در نخستین روز کاری هفته میلادی با افت آغاز به کار کرد و یک دلار و ۸۳ سنت کاهش، ۱۷۵۵ دلار و ۵۳ سنت معامله شد.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران نسبت به روز قبل با افت ۸ هزار تومانی، یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۱۱ هزار کاهش، یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومانی خرید و فروش شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در روز جاری در بازار آزاد ارز نسبت به دیروز با کاهش ۱۹۷ تومانی به ۲۷ هزار و ۳۸۴ تومان و هر اسکناس یورو با افت با ۲۱۷ تومانی به ۳۱ هزار و ۶۹۶ تومان رسید.
,
 
,
صرافی‌های بانکی امروز قیمت هر دلار آمریکا برای ۲۶ هزار و ۸۴۲ تومان اعلام کردند که افت ۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته داشت و قیمت خرید را ۲۶ هزار و ۳۱۰ تومان تعیین کردند. نرخ هر یورو در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه