اخبار داغ

حاشیه شورای اداری شهرستان کهگیلویه/از جلسه آخرین ها تا اخراج یکی از مدیران از جلسه

حاشیه شورای اداری شهرستان کهگیلویه/از جلسه آخرین ها تا اخراج یکی از مدیران از جلسه
شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد که برخی حواشی قابل توجه نیز وجود داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ساعاتی پیش نشست شورای ادرای کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده نیرو انتظامی کهگیلویه در این نشست با تبریک هفته نیرو انتظامی از اخرین روز خدمت خود  در این نهاد خبر داد و گفت: ۱۵ سال کار در کسوت فرماندهی ناجا داشته و از فردا باز نشسته  می شود و اخرین حضور در نشست شورای اداری خواهد بود.

,

سرپرست شهرداری دهدشت نیز در این نشست با بیان این که آخرین جلسه شورای اداری است  که شرکت دارد گفت: برای خانواده یکی از پرسنل این اداره اتفاقی رخ داد که  شرمنده مردم این شهر شدم.

,

احسان تابش نژاد افزود: این عمل بر می گردد به مسایل اقتصادی  و هر بهانه ای به هر طریقی بیان شود نمی توان صورت مسئله را پاک کرد.

,

وی تصریح کرد:  شهرستان کهگیلویه با مسائل زیاد اقتصادی دست به گریبان گیر است که شهرداری دهدشت شرایط بدتری  نسبت به بقیه ادرات دارد.

,

تابش نژاد ادامه داد: باید  جایی این مسائل برای همیشه حل شود و همه همکاران و ادرات  کمک کنند تا این نهاد به یک ارامش نسبی برسد.

,

وی عنوان کرد: این شهرداری با سوپرمن بازی  مشکلاتش حل نخواهد شد. و همه باید با کمک هم در صدد رفع مشکلات برآییم

,

سرپرست شهرداری گفت: شهر دهدشت ۱۵ سال در بن بست بود و با  طرح جامع تصویب شده ، با ساخت و سازها امید است از رکود خارج شده، و شهرداری به دارمد پایداری برسد.

,

 رئیس امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه در این نشست با گلایه از سخنرانان که مدت زمان تعیین شده خود را رعایت نمی کنند گفت:  باید در جلسه دیگری نیز شرکت کنند و این مطلب رعایت شود.

,

فرماندار کهگیلویه  نشست شورای اداری را مهم خواند و دستور اخراج مدیر را از جلسه صادر و با همراهی مامور  حفاظت فرمانداری، مدیر مربوطه به بیرون از  جلسه هدایت شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه