اخبار داغ

رییس دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه:

اما و اگرهای اخذ مجوز برای دانشگاه فرهنگیان خواهر تربت حیدریه

اما و اگرهای اخذ مجوز برای دانشگاه فرهنگیان خواهر تربت حیدریه
بابایی در پاسخ به مطالبه دانشجویان خواهران این خطه برای تحصیل در محل اقامت خودشان، گفت: شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار مجوز پذیرش و کد واحد خواهران ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، بیژن بابایی، رییس دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه در پاسخ به مطالبه دانشجویان خواهران این خطه برای تحصیل در محل اقامت خودشان به خبرنگار ما گفت: شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار مجوز پذیرش و کد واحد خواهران ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از دو سال پیش بنا بر نبود ظرفیت در پردیس خواهران مشهد هر سه واحد شهرستانی با مساعدت مدیریت استانی، آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان در راس آن کمیته دانشجویی و سایر نهادهای ناظر، مجوز مکانی را جهت پذیرش دانشجویان بومی و قطب های همجوار اخذ و صرفا مجوز ساختمانی را با تمشیت امور رفاهی، آموزشی و فرهنگی از سازمان مرکزی دانشگاه با نظارت واحد برادران اخذ کردند.

,

بابایی گفت: در حال حاضر ۱۶۰ دانشجو مشغول تحصیل هستند که بخشی از آنها امسال فارغ التحصیل و بقیه نیز در همین مکان به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

,

رییس دانشگاه فرهنگیان تربت ازحیدریه بیان داشت:  سال گذشته کد واحد تابعه قوچان که مختص خواهران است توسط وزارت علوم فعال شده و دانشجو پذیرش می کند که تمامی آنها در دفترچه کنکور سراسری درج شده و دانشجو در زمان انتخاب رشته همان کد رشته محل را انتخاب کرده و در همان مکان پذیرش شده است.

,

وی افزود: با شیوع کرونا و نبود ضرورت حضور دانشجویان، کلیه مجوزهای بعدی لغو شد.

,

بابایی گفت: بنا بر احتمال شرایط حضور دانشجویان، مکاتبات لازم جهت اخذ مجوز و حضور دانشجویان بومی و قطب های همجوار در واحد خواهران انجام و مدیریت استان به جهت ظرفیت سازی با شرایط کرونا مجوز داده است.

,

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای دانشگاه فرهنگیان از جمله واحد خواهران به شدت با کمبود فضای خوابگاهی روبرو است، افزود:ت این مجموعه بر تحصیل دانشجویان بومی و قطب های همجوار در شهرستان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه