اخبار داغ

آغاز مراحل اولیه تامین مسکن؛

بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی در استان سمنان ساخته می شود

بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی در استان سمنان ساخته می شود
جلسه کمیته تامین زمین قانون جهش تولید مسکن در استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جلسه کمیته تامین زمین قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ساخت بیش از 28 هزار واحد مسکونی طی 4 سال آینده

, ساخت بیش از 28 هزار واحد مسکونی طی 4 سال آینده, ساخت بیش از 28 هزار واحد مسکونی طی 4 سال آینده,

حسین دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در استان گفت: قانون جهش تولید مسکن به ما ابلاغ شده و اقدامات اولیه در دستور کار قرار گرفته است.

,

, ,

 

,

دهقان با بیان اینکه در قالب جهش تولید مسکن در استان، ساخت ۷ هزار و ۲۳۱ واحد مسکونی در سال اول برای کل استان در نظر  گرفته شده است خاطر نشان کرد: تعداد ۴ هزار و ۷۷۴ واحد مسکونی سهمیه غرب استان سمنان در اجرای قانون ‌جهش تولید مسکن و طی ۴ سال، در قانون جهش تولید مسکن برای کل استان سمنان، احداث تعداد ۲۸ هزار و ۹۲۴ واحد در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به نیاز استان به زمین برای ساخت واحد های مسکونی تصریح کرد: ۳۰۱ هکتار زمین در غرب استان برای سال اول اجرای برنامه قانون جهش تولید مسکن و طی ۴ سال برای اجرای ۲۸ هزار و ۹۲۴ واحد مسکونی در کل استان، ۱۱۵۷ هکتار زمین مورد نیاز است.

,

بررسی بندهای قانون جهش تولید مسکن در کمیته تامین زمین

, بررسی بندهای قانون جهش تولید مسکن در کمیته تامین زمین, بررسی بندهای قانون جهش تولید مسکن در کمیته تامین زمین,

حسن ترکمانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان در جلسه جلسه کمیته تامین زمین قانون جهش تولید مسکن گفت: پیرو دستور استاندار محترم در شورای مسکن استان در خصوص حل مشکلات کمبود زمین طرح جهش تولید مسکن کشور در استان، این‌ جلسه برگزار شده و انشالله با همت و تلاش اعضای کمیته، مباحث مرتبط با‌ کمبود زمین برطرف خواهد شد.

,

, ,

 

,

ترکمانی با بیان اینکه بررسی بندهای قانون جهش تولید مسکن به منظور رفع موارد و مباحث موجود و اتخاذ تصمیمات لازم در این جلسه صورت می گیرد خاطر نشان کرد: دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات از قبیل آب، برق و گاز برای زمین های تامین شده به منظور اجرای قانون جهش تولید مسکن در این جلسه حضور دارند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه