اخبار داغ

نایب رییس شورای شهر کرج:

نو اندیشی در رفع محرومیت‌های کلان‌شهر کرج اولویت شهردار جدید قرار گیرد/ با هم‌افزایی؛ سطح توقعات مردم از مدیریت شهری را افزایش دهیم

نو اندیشی در رفع محرومیت‌های کلان‌شهر کرج اولویت شهردار جدید قرار گیرد/ با هم‌افزایی؛ سطح توقعات مردم از مدیریت شهری را افزایش دهیم
علیرضا رحیمی گفت: تاکید ما بر نو اندیشی در رفع محرومیت از شهر، ارتباط همه جانبه با مردم بدون توجه به امتیازهای طبقاتی و گروهی و ارتباط موثر با نخبگان شهر و توجه ویژه به فرصت هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید کرج، عصر روز گذشته (۱۹ مهرماه) با حضور مسئولین استانی و کشوری در سالن تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علیرضا رحیمی نایب رییس شورای شهر کرج در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ضمن تشکر و قدردانی از دوست عزیزم دکتر علی کمالیزاده شهردار (سایق) پر تلاش و خوش فکر کلانشهر کرج برای خدمات ایشان در دوره مسئولیت، برای دیگر دوست عزیزم آقا مصطفی سعیدی سیرایی آرزوی توفیق، همت بلند و خدمت به مردم عزیزم کرج را دارم.
,
 
,
, ,
وی ادامه داد: تاکید ما بر نو اندیشی در رفع محرومیت از شهر، ارتباط همه جانبه با مردم بدون توجه به امتیازهای طبقاتی و گروهی، ارتباط موثر با نخبگان شهر و توجه ویژه به فرصت هاست.
,
 
,
نایب رییس شورای شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا مشکلات شهر تمامی ندارد، اما با هم افزایی مجموعه مدیریت شهری امیدواریم که ضمن انجام وظیفه، از طریق خدمت جهادی، علمی و صادقانه در دوره پیشرو، سطح توقعات مردم از مدیریت شهری را افزایش داده و باعث رضایت مندی مردم و در نهایت امام زمان (عج) گردیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه