اخبار داغ

توسط فرماندار دنا؛

جزئیات تازه طرح خرید سیب صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

جزئیات تازه طرح خرید سیب صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد
عبدالحمید پناهی با تشریح آخرین جزئیات طرح خرید سیب صنعتی گفت: سیب صنعتی استان به نرخ دولتی ۱۴۶۰ تومان از باغداران خریداری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرماندار دنا در خصوص خرید سیب صنعتی یا درجه۳ باغداران سی سخت که از مصوبات هیئت دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد بوده در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در جلسه شورای اداری که به ریاست رئیس جمهور در دانشگاه یاسوج برگزار شد اعلام شد سیب صنعتی استان به نرخ دولتی ۱۴۶۰ تومان از باغداران خریداری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پناهی افزود: همانگونه که مستحضر هستید هر ساله بخش زیادی از سیب باغداران و کشاورزان به ضایعات تبدیل شده و یا با قیمت بسیار پایین تر خریداری و به کارخانجات استان‌های دیگر ارسال می‌شد که باغداران در متحمل ضررهایی می‌شدند.

,

وی گفت: این مصوبه خوبی بود که امید را در دل باغداران زنده کرد.

,

پناهی در خصوص دلیل اجرایی نشدن این مصوبه گفت: زمان زیادی از به تصویب رسیدن این طرح نمیگذرد و باید بار مالی آن و سازوکار اجرایی شدن آن مشخص شود.

,

فرماندار دنا با تاکید بر اینکه جهادکشاورزی و تعاون روستایی شهرستان دنا به جد پیگیر این موضوع هستند بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی امروز مکاتبه‌ای با تعاون روستایی کشور انجام داده که سیب صنعتی را از کشاورزان خریداری کند و در حال حاضر مدیر کل تعاون روستایی استان در تهران و در حال پیگیری این موضوع است.

,

وی گفت: مجوز خرید سیب صنعتی امروز برای تعاون روستایی مرکز صادر شده است که باید دستورالعمل آن به تعاون روستایی استان‌ها اعلام شود که خرید سیب صنعتی را شروع کنند، این فرایند در زمان کوتاهی انجام خواهد شد، قطعاً دولت قول داده است و این کار به زودی صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه