اخبار داغ

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل پروژه راه آهن همدان-سنندج نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه راه آهن همدان-سنندج نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
محسن فتحی گفت: امیدواریم اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه راه آهن همدان - سنندج هر چه زودتر تخصیص یابد و شاهد بهره برداری این طرح باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، محسن فتحی روز سه شنبه در مراسم اتمام ریل گذاری راه آهن همدان- سنندج اظهار کرد: ۱۰ خرداد ۱۳۸۴ برای این پروژه در مجلس ردیف اعتبار مصوب شد و تا سال ۹۷ تنها پنج میلیارد تومان برای آن هزینه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: راه آهن همدان- سنندج جزو اولویت های نظام و حاکمیت بود و در همین راستا طی سه سال اخیر بیش از هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

,

فتحی خاطرنشان کرد: امروز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج به اتمام رسید و امیدواریم ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن نیز در سریع ترین زمان ممکن تخصیص یابد.

,

بهجو مدیر کل ساخت ابنیه راه آهن کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: ایستگاه راه آهن سنندج یکی از شاهکارهای معماری در کشور است.

,

وی افزود: این پروژه ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت زیر بنا دارد که مساحت ساختمان اصلی آن چهار و ۴۰۰ متر مربع است.

,

بهجو خاطرنشان کرد: این ایستگاه به عنوان یک مرکز برای خدمت رسانی به مسافران، بار و تعمیر و نگهداری قطار در غرب کشور خدمت رسانی خواهد کرد.

,

وی اعلام کرد: هم اکنون ساختمان اصلی ایستگاه سنندج ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت آن استفاده کرده ایم و از لحاظ زمان ساخت ابنیه نیز رکورد جدیدی را در کشور ثبت کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه