اخبار داغ

رئیس دانشگاه یاسوج اعلام کرد؛

تزریق واکسن کرونا؛ شرط حضور دانشجویان کارشناسی در کلاس‌ها

تزریق واکسن کرونا؛ شرط حضور دانشجویان کارشناسی در کلاس‌ها
رئیس دانشگاه یاسوج از برگزاری کلاس‌های این دانشگاه به دو صورت حضوری و مجازی خبر داد و گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی باید دو مرحله واکسن کرونا تزریق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عریان در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی و همچنین نحوه فعالیت دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اکنون می توانند آموزش حضوری خود را شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی با تزریق دو مرحله واکسن کرونا و کارت الکترونیکی  واکسن شروع کلاس را خواهند داشت، گفت: تلاش می شود  دانشجویان مقطع کارشناسی از اواخر آبان ماه دروس عملی خود را در دانشگاه و در مرحله اول برگزار کنند و بخشی دیگر به صورت مجازی ادامه پیدا کند.

,

وی برگزاری کلاس ها را در قالب ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی  دانست و افزود: یاسوج دارای رنگ بندی نارنجی است و با تغییر رنگ به زرد و آبی محدودیت ها کاهش پیدا می کند زیرا سلامت افراد مهترین اولویت برای آموزش عالی است.

,

عریان به ارائه تدابیر اتخاذ شده برای دانشگاه یاسوج در وضعیت نارنجی اشاره داشت و گفت: درشرایط نارنجی سلف سرویس ها، سرویس های ایاب و ذهاب و خوابگاه ها برای پذیرفتن درصدی از دانشجویان آماده می شود هر چند هم اکنون دانشجویان دکتری و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه در حال طی مراحل تحصیل خود هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه