اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور خبر داد:

توزیع 465 هزار بسته لوازم‌التحریر و کمک اموزشی در مناطق کم‌برخوردار کشور/ ارتقای سواد رسانه دانش‌آموزان ضروری است

توزیع 465 هزار بسته لوازم‌التحریر و کمک اموزشی در مناطق کم‌برخوردار کشور/ ارتقای سواد رسانه دانش‌آموزان ضروری است
باستان گفت: در مجموع تا امروز 465 هزار بسته لوازم التحریر و کمک اموزشی در سراسر کشور توسط دانش‌آموزان انقلابی برای مناطق کم برخوردار در قالب پویش همکلاسی مهربان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ظهر امروز در مراسم پویش «همکلاسی مهربان» با توزیع 15 هزار بسته لوازم التحریرکه به همت بسیج دانش آموزی در مدرسه خاندان قفلی برگزار شد گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی باید از خداوند کمک بخواهیم تا در زندگی اجتماعی موفقیت کسب کنیم و دانش آموز پیشگام باید به خداوند توکل داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در دوره کرونا و زیست بوم جدید با وجود این بیماری منحوس عقب ماندگی آموزشی دانش اموزان حس می شود و توصیه داریم که تلاش برای جبران این مهم انجام شود و همچنین از نظر مادی و معنوی باید به همنوعان کمک کنیم و علاوه بر تامین لوازم التحریر برای افراد کم‌بضاعت نسبت به تقویت بنیه علمی سایر دانش اموزان نیز همکاری صورت گیرد‌.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه همه زیر بار منت معلمان هستیم اظهار کرد: امروز مادران، معلمان دوم فرزندان هستند و انصافا نقش خوبی را به عنوان همیار معلم در جریان شیوع بیماری کرونا ایفا کردند اما باید در برنامه ریزی پرورشی فعال تر شویم و صرفا به بحث های آموزشی توجه نکنیم و باید توسط تشکل های داخل آموزش و پرورش و معلمان انقلابی در حوزه های فضای مجازی می توان برنامه‌های پرورشی را همچون نماز و مراسمات و مناسبت های انقلابی و اسلامی تعریف کرد.

,

وی افزود: دانش اموزان افسران جنگ نرم هستند و نباید اجازه داد تا قلب و ذهن و روح دانش‌آموزان مورد اسیب قرار بگیرد تا به قله های پیشرفت دست یابیم لذا باید سواد رسانه ای را ارتقا دهیم تا با حربه های دشمن در این عرصه مقابله کنیم.

,

باستان با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان از تیرماه سال جاری به منظور تامین نوشت افزار ایرانی و اسلامی در سراسر کشور آغاز شده و امروز پایان این همایش ملی در مشهد صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در مجموع تا امروز 465 هزار بسته لوازم التحریر و کمک اموزشی در سراسر کشور توسط دانش‌آموزان انقلابی برای مناطق کم برخوردار توزیع شده است لذا امروز دانش اموزان در رفع بخشی از نظام مسائل مدرسه فعال شدند.

,

وی افزود: با اجرای این پویش کل مدرسه فعال شده و بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار فعال کردن ارکان مدرسه در این عرصه است و این نکته دارای اهمیت است که خود دانش آموز محوریت این پویش را دارد.

,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: برخی می خواهند دانش آموان را کم اثر و ناامید جلوه دهند در حالیکه هر کجا دانش آموزان با روحیه انقلابی و جهادی پای کار آمدند نقش آفرینی کردند لذا باید به دانش آموزان نقش هایی واگذار شود.

,

وی با اشاره به اینکه شهید لندی سرباز مکتب حاج قاسم سلیمانی است افزود: دانش آموز دهه هشتاد در پی رونق تولید بازارهای بومی است و با اجرای این پویش کشوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در پی نقش دادن اجتماعی و پذیرش مسئولیت از سوی دانش آموز است این امر محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه