اخبار داغ

حضور سردار سلیمانی در مناطق زلزله‌زده اندیکا/ ۶۳۰خانوار در بخش چلو بی خانمان شده اند

حضور سردار سلیمانی در مناطق زلزله‌زده اندیکا/ ۶۳۰خانوار در بخش چلو بی خانمان شده اند
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز وارد شهرستان زلزله‌زده اندیکا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز وارد شهرستان زلزله‌زده اندیکا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با حضور در قرارگاه جهادی شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولیعصر عج از وضعیت مردم در این مناطق مطلع شد.
,
 
,
سرهنگ دوم پاسدار حسین زمانی فرمانده سپاه اندیکا در حضور رییس سازمان بسیج کشور به آخرین اقدامات نیروهای بسیج سازندگی برای امدادرسانی به مردم زلزله زده اشاره کرد و اظهارداشت:قرارگاه خدمات‌رسانی به زلزله زدگان به نام قرارگاه جهادی شهید مرتضی حسین‌پور در منطقه زلزله زده توابع اندیکا راه اندازی شده است.
,
 
,
وی افزود: روستاییان ولایت‌مدار و انقلابی اندیکا با وجود آسیب‌فراوان همچنان از روحیه بالایی برای همکاری با گروه‌های جهادی برخوردار هستند و بی شک ما نیز قدردان محبت های آنها خواهیم بود و تا آخرین روز رفع مشکلات در منطقه حضور خواهیم داشت.
,
 
,
سرهنگ زمانی گفت:مردم روستاهای اندیکا، همپای نیروهای جهادی در زمینه امدادرسانی به منازل آسیب دیده در میدان هستند که امید می رود با همکاری این مردم صبور و دستگاه‌های متولی مشکلات به زودی برطرف شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی و اسکان موقت یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی در مناطق زلزله زده است، عنوان کرد: طبق بررسی های ما ۳۰ روستا با جمعیت۳۰۳خانوار تخریب شده و دیگر قابل سکونت نیست که درکل۶۳۰خانوار در بخش چلو بی خانمان شده اند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه