اخبار داغ

آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان دنا/ ۸۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال شهرستان دنا واکسینه شدند

آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان دنا/ ۸۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال شهرستان دنا واکسینه شدند
معاون بهداشت و درمان شبکه بهداشت شهرستان دنا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان از واکسینه شدن 86درصد افراد بالای 12سال در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شایان معاون بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در گفتگو با صبح زاگرس روند واکسیناسیون در سطح شهرستان دنا رو خوب ارزیابی کرد و گفت:خوشبختانه با استقبال و همکاری مردم مشکلی در اجرای طرح به وجود نیامد و این روند با سرعت بالایی در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: ۸۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان دنا نوبت اول و ۵۰ درصد جمعیت نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

,
شایان افزود: ۹۸ درصد افراد بالای ۴۰ سال نوبت اول واکسن را تزریق کرده‌اند و ۸۳ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند که از این بابت رتبه خوبی در سطح کشور داریم.
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به در الویت قرار دادن واکسیناسیون معلمین و دانش آموزان گفت: از جمعیت یک هزار و ۱۰۰ نفری فرهنگیان و معلمین شهرستان دنا ۹۲ درصد را در نوبت اول واکسینه کرده ایم و ۶۸ تا ۷۰ درصد این جمعیت نیز نوبت دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.
,
 
,
شایان با بیان اینکه در خصوص تزریق واکسن دانش آموزان در استان رتبه اول را داریم گفت: ۹۰ درصد این گروه را واکسینه کرده‌ایم و مابقی نیز در حال انجام است.
,
 
,
, ,
 
,
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: برنامه ریزی و اجرای دقیق و منظم آن، حضور بهورزان به صورت شبانه‌روزی، انتخاب کارشناس ناظر برای هر یک از مراکز بهداشتی در سطح شهرستان دنا و هماهنگی تعامل و همکاری بین مسئولین شبکه و بهورزان باعث کسب رتبه برتر در اجرای طرح‌ واکسیناسیون در استان و چه بسا در کشور شده است.
,

شایان ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان شهرستان دنا گفت: مردم در دسترس ترین واکسن موجود را برای تزریق استفاده کنند و شایئات در مورد واکسن ها را باور نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه