اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی بندرعباس:

اولویت‌های پلیس در همه ماموریت‌ها رضایتمندی مردم است/ اجازه عرض اندام به مجرمان ندادیم و نخواهیم داد

اولویت‌های پلیس در همه ماموریت‌ها رضایتمندی مردم است/ اجازه عرض اندام به مجرمان ندادیم و نخواهیم داد
دولتیاری گفت: اولویت و نوک پیکان پلیس فقط برای رضایتمندی از شهروندان در همه ماموریت‌ها است که بحمدالله رضایتمندی مردم هم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: در بحث پیشگیری و صیانت از جرم به این نتیجه رسیدیم که از تمام مردم باید کمک بگیریم و بحمدالله جواب داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: هفته ناجا امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار نام گذاری شده واز کلیه همکاران انتظامی شهرستان و خانواده های خدوم انتظامی که واقعا مثل کوه پشتیبان همکاران هستند تشکر و قدردانی می کنم.

,

دولتیاری ادامه داد: یاد می کنیم از شهدای سبز پوش انتظامی در سراسر کشور بخصوص استان هرمزگان و شهید اخیر، شهید مظلوم مدافع امنیت داخلی، استوار مجتبی سالارنسب که ان شاالله با سیدوالشهدا محشور شوند.

,

فرمانده انتظامی بندرعباس یادآور شد: حضرت آقا در فرمایش اخیرشان در خصوص نیروی انتظامی فرمودند نیروی انتظامی بعنوان ستون فقرات امنیت داخلی کشور است این بیان را باید با دل و جان بپذیریم و تلاش کنیم که این ستون فقرات با تمام توان پای کار باشد و از این بیان حضرت آقا ما روحیه گرفتیم که یک موتور محرکه ای برای من سرباز شده که ایشان چقدر به ما اعتقاد دارند و باعث بوجود آمدن این اعتماد مردم هستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه شاهد پیچیدگی جرائم و استفاده از مجرمان بزهکار در حرکت هستیم اضافه کرد: متخلفان با ابزارهای علمی و فنی مرتکب جرم می شوند و برای برخورد با این نوع جرائم، استفاده از ابزارهای دقیق و هوشمند نیاز است که شعار امسال هم باعنوان پلیس هوشمند و امنیت پایدار است.

,

با تیزبینی و هوشیاری سراغ مجرمین می رویم

, با تیزبینی و هوشیاری سراغ مجرمین می رویم, با تیزبینی و هوشیاری سراغ مجرمین می رویم,

سرهنگ دولتیاری گفت: در سال اخیر با کمک نهادهای نظارتی  توانستیم دوربین های سطح شهر را با تعامل با شهرداری و شورای تامین شهرستان در مرکز بندرعباس تجمیع کنیم که در راستای هوشمند سازی بتوانیم بصورت فیزیکی در میدان کمتر جولان داشته باشیم و با تیزبینی و هوشیاری سراغ مجرمین برویم.

,

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: با سیستم پایش تصویر سطح شهر توانستیم در تمام ماموریت ها سرعت و تحرک و چالاکی بیشتری داشته باشیم و با کشف و علمی و فنی و هوشمند  در راستای کاهش جرائم گام های بسیار خوبی برداشته شده است.

,

وی با بیان اینکه پلیس هوشمند به دنبال  رضایتمندی شهروندان است افزود: نوک پیکان ما فقط برای رضایتمندی از شهروندان است اولویت های پلیسی در همه ماموریت ها رضایتمندی مردم است وبا برپایی میز خدمت در محلات، و حضور رییس کلانتری ها، به مطالبات مردم رسیدگی می شود که بحمدالله رضایتمندی مردم هم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

,

 

,

دولتیاری ادامه داد: در بحث پیشگیری ازسرقت، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و با تجمیع و تمرکز بر روی دوربین ها و گشت ها باعث بوجود آمدن اشراف کامل بر شهر شده است.

,

 

,

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: با استفاده از گشت های رضوین و گشت های محسوس و نامحسوس و اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه و حضور به موقع نیروی انتظامی، مجرمین را در ارتکاب به جرم ناکام بزاریم.

,

بندرعباس در جایگاه رتبه سوم امنیت کشوری قرار دارد

, بندرعباس در جایگاه رتبه سوم امنیت کشوری قرار دارد, بندرعباس در جایگاه رتبه سوم امنیت کشوری قرار دارد,

وی عنوان کرد: در وقوع جرائم در سراسر کشور، بندرعباس در جایگاه رتبه سوم امنیت کشوری است و به لحاظ امنیت سومین استان کشور، و به لحاظ وقوع سرقت بیست و نهمین که جز استان های برتر در کاهش سرقت هستیم.

,

سرهنگ دولتیاری بیان کرد: در بحث آدم ربایی و گروگان گیری و مسائل اینچنینی باتوجه به موقعیت شهر بندرعباس و جابجایی مواد مخدر و اختلاف قاچاقچیان، با حضور به موقع و حضور هوشمند پلیس با سیستم های فنی و اطلاعاتی، منجربه کشف و دستگیری شده و تحویل دستگاه قضا شده است.

,

فرمانده انتظامی بندرعباس با اعلام افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در بندرعباس افزود: ما مجرمین در حرکت داریم و با توجه به اینکه چندین قومیت در این استان زندگی می کنند چهار طرف شهرستان با اقدامات پلیسی و انتظامی در مهار کامل است.

,

وی ادامه داد: در اجرای طرح ساماندهی معابر و برخورد با مختل کنندگان نظم ترافیکی وسوانح رانندگی، با دستور قضایی طرح امنیت و آرامش انتظامی و راهور، تعداد زیادی دستگاه های خودرو توقیف شده است.

,

دولتیاری اضافه کرد: در بحث نزاع و درگیری ها، عاملین درگیری ها در همان لحظه با توجه به استقرار نیروها در تمام نقاط و پایش تصویری و با هم افزایی و حضور هدفمند و به موقع در صحنه، مجرمان دستگیر و تحویل دستگاه قضا شده و اجازه عرض اندام به هیچ کسی ندادیم و نخواهیم داد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در نقاطی که احتمال درگیری و جرم هست نیروهای ما از قبل مستقر هستند گفت: زمانی که بازارها شلوغه و منازل خالی هست، هسته مرکزی یگان های عملیاتی آماده هستند و در روزهای تعطیل، با ارکان کلانتری ها و گشت های نامحسوس، گشت های رضویون و گشت های رزم آوران تحت اختیار پلیس، امنیت را برقرار می کنیم.

,

۷۵ درصد از پرونده های اختلافی را حل کردیم

, ۷۵ درصد از پرونده های اختلافی را حل کردیم, ۷۵ درصد از پرونده های اختلافی را حل کردیم,

وی با بیان اینکه  درطرح محله محور با همکاری بچه های بسیج، امام جماعت، ریش سفید، معتمد و رییس کلانتری وبا همراهی دادستان، معتادین و اراذل محله را ارشاد و راهنمایی می کنیم ادامه داد: و درهر کلانتری یک روحانی، مشاور خانم و آقا و یک نفر نظارتی در صیانت از کارکنان  داریم که بیشتر تلاش ما اینست پرونده هایی که مصداق جرم ندارد در کلانتری حل اختلاف کنیم و بیش از ۷۵ درصد از پرونده های اختلافی را حل کردیم.

,

سرهنگ دولتیاری با بیان اینکه هدف و فلسفه وجودی نیروی انتظامی رضایتمندی مردم و و جود پلیسی با تفکر جامعه اسلامی است تصریح کرد: الآن کسی که بخواهد تیراندازی کند و یا عربده و قمه بکشد در شهرستان بندرعباس نداریم ما الان با اقتدار می گوییم کسی دست بلند کند من باید قطعش کنم و کسی بخواد اسلحه بکشد یا باید من شهید شوم و یا آن کشته شود ستون فقرات امنیت داخلی یعنی ما تماشاچی جرم و جنایت در شهر نیستیم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: دستگاه پلیس و قضا با اقتدار در کنار مردم این هستند و تایید حرف اینجاست که در این را شهید دادیم و این روحیه شهادت طلبی در وجود همه ما هست و بهترین مُردن شهادت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه