اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

پیگیری مستمر تنها راه حل مشکلات مدیریت شهری تربت حیدریه است

پیگیری مستمر تنها راه حل مشکلات مدیریت شهری تربت حیدریه است
زنگنه با تاکید بر پیگیری مستمر و بی وقفه مشکلات تا رسیدن به نتیجه مطلوب گفت: مشکلات کلان شهر معطل زمان و به روزمرگی افتاده اند و تنها راه حل مشکلات پیگیری بی وقفه و شبانه روزی در سطح شهر، استان و کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر تربت حیدریه با تاکید بر پیگیری مستمر و بی وقفه مشکلات تا رسیدن به نتیجه مطلوب گفت: مشکلات کلان شهر معطل زمان و به روزمرگی افتاده اند و تنها راه حل مشکلات پیگیری بی وقفه و شبانه روزی در سطح شهر، استان و کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از هر تصمیمی که در شورای شهر گرفته شود حمایت می کنیم و برای حل مشکلات و رایزنی و پیگیری امور همیشه آماده ایم.

,

اردشیر ریاحی، رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه به تشریح اقدامات چند وقته اخیر شورا پرداخت و گفت: مشکلات و انتظارات شهروندان را با جان و دل می‌شنویم و تلاش می‌کنیم تا این خواسته ها را اجابت کنیم اما  در برخی مسائل نیاز است تا با مدیران استانی و کشوری رایزنی شود.

,

وی افزود: متأسفانه قوانین و ضوابط ضد و نقیض از سویی و بروکراسی های پیچیده اداری از سوی دیگر موجب می شود تا روند پیگیری ها برای رفع مشکلات کند شود اما شورای شهر بی وقفه و با جدیت تلاش خواهد کرد تا شهر به آنچه مطلوب و در خور شان شهروندان است برسد.

,

حل مشکل شهرک بهارستان و برخی روستاهای چسبیده به شهر و تعیین تکلیف آنها در رابطه با قوانین و ضوابط شهری، تعیین تکلیف اراضی بایر شهری و استفاده بهینه از آنها، رسیدگی و اجرای کمربند سبز و برنامه ریزی برای طراحی بسته های اقتصادی از طریق مشاوران با تجربه و متخصص و حتی المقدور بومی و تهاتر این بسته ها برای انجام تعهدات شهرداری در حوزه آسفالت معابر از دیگر مواردی بود که اردشیر ریاحی به تشریح آنها پرداخت و بیان داشت: شورای شهر با وجود اعضای جوان و با انگیزه خود مصمم به ایجاد تحول در شهر است و در این مسیر به یاری و همیاری همه مدیران نیاز دارد.

,

ریاحی همچنین بیان داشت: بازنگری چارت سازمانی شهرداری و برخورد قاطع با پرسنل خاطی که حیثیت افراد زحمتکش، فعال و دلسوز شهرداری را برده اند و جلوگیری از فعالیت باندی و گروهی و رابطه باز و پارتی بازی و سوء استفاده از موقعیت شغلی و امکانات شهرداری نیز با جدیدت دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه