اخبار داغ

معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان:

کمتر از یک درصد دانشجویان گلستان جذب واحدهای فناور شدند

کمتر از یک درصد دانشجویان گلستان جذب واحدهای فناور شدند
رضایی گفت: به ازای هر ۱۴۰ دانشجویی گلستان یک نفر در مجموعه پارک ها و واحد فناور مشغول به فعالیت هستند که کمتر از یک درصد دانشجویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ حامد رضایی پیش از ظهر امروز در بیست و نهمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور اظهار کرد: در استان گلستان ۶۵ هزار دانشجو، دو هزار و ۶۰۰ هیئت علمی داریم و در استان ۳۱ هزار مقاله علمی دانشگاهی تولید شده است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان  ادامه داد: به ازای هر ۵۰۰ دانشجو یک واحد فناور در سطح استان داریم و به ازای هر ۱۴۰ دانشجویی گلستان یک نفر در مجموعه پارک ها و واحد فناور مشغول به فعالیت هستند که کمتر از یک درصد دانشجویان است.

رضایی بیان کرد: باید بتوانیم به جامعه هدفی مو پارک های علم و فناوری را معرفی کنیم و جامعه هدف و ورودی های ما به پارک علم و فناوری باید فارغ التحصیلان دانشگاهی باشند و باید  به عنوان رابطان و پل هایی بین دانشگاه و صنعت پارک علم و فناوری به این دانشجویان معرفی شود.

وی افزود: بهترین حوزه ای که می توانیم فضای کسب و کار را به آن به صورت بهینه پیش برد پارک علم و فناوری و مراکز رشد است، فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تاسیس شرکت بدون هیچ تجربه ای وارد این عرصه می شوند و ما می توانیم در پارک ها برای راه اندازی کسب و کار دوره توانمندسازی را به وجود بیاوریم.

این مقام مسئول به ارزش افزوده شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: هر قضاوتی که از سازمان می شود نتیجه عملکرد روابط عمومی ها است و می توانیم از این طریق روابط عمومی های سازمان ها را ارزیابی کرد و از آنجا که روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و جامعه به شمار می روند باید بتوانیم امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار روابط عمومی قرار دهیم.

رضایی تاکید کرد: روابط عمومی نقش بحران ستیزی نیز باید داشته باشند و باید در دوره هایی که تغییر و تحول مدیریت به وجود می آورد به جایگاه روابط عمومی توچه شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه