اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

ایجاد امنیت و خدمت به مردم دو وظیفه‌ اصلی نیروی انتظامی است

ایجاد امنیت و خدمت به مردم دو وظیفه‌ اصلی نیروی انتظامی است
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره آماده و باصلابت است، گفت: ایجاد امنیت و خدمت به مردم دو وظیفه‌ای اصلی این نهاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار حسین اشتری  پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، امنیت و خدمت به مردم را دو وظیفه‌ای اصلی این نهاد برشمرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در توصیه‌های خودشان بر ایجاد امنیت و خدمت به مردم تاکید دارند و تمامی تلاش‌های نیروی انتظامی برای تحقق این دوم مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با گستردگی زیادی که دارد در سراسر کشور علاوه بر تأمین امنیت به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کند.

,

اشتری برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی را موردتوجه قرارداد و گفت:  نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات با وجود تهدیدهای گسترده‌ای که صورت‌گرفته بود  عملکرد بسیار خوبی داشت و با مدیریت ترددها و ایجاد نظم در مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرین بود.

,

وی اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا را یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: سعی ما  بر این بود که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمترین تنش در کشور انجام شود و در این امر موفق بودیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به ایام اربعین حسینی و عزاداری‌های ماه محرم تاکید کرد: درحالی‌که بنا نبود مرزهای زمینی برای حضور زائران کربلا بازگشایی شود اما با همکاری که بین دو کشور ایران و عراق صورت گرفت مرزها بازگشایی شد و ۲۵۰ هزار زائر با امنیت و نظم خوبی از مرزهای زمینی به کربلا مشرف شدند.  

,

وی ادامه داد: در ماه محرم نیز پرسنل خدوم نیروی انتظامی  حجم کار بالایی داشتند و امنیت صدها هزار محل عزاداری در سراسر کشور که تا پاسی از شب عزاداری می‌کردند را تأمین کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه