اخبار داغ

با افت ۲۱ هزار واحدی شاخص کل؛

بورس دوباره کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد/ ۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

بورس دوباره کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد/ ۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
بازار سهام همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و شاخص کل بورس با افت ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی، دوباره کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد و ارزش معاملات بازار به بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روند نزولی بازار سهام در آخرین روز کاری هفته همه ادامه داشت نقشه بازار یک دست قرمزپوش بود. شاخص کل بورس با با افت بیش از ۲۱ هزار واحد دوباره کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد؛ شاخص هم وزن که نشان دهنده کلیتی از بازار است، نیز با افت به کانال ۳۰۰ هزار واحد برگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با کاهش قیمت نمادها آغاز و رفته رفته بر میزان عرضه افزده شد اما در یک ساعت پایان و با رشد قیمت‌های جهانی، از میل به فروش سهامداران کاسته و تقاضا افزایش یافت به طوری که معاملاتی متعادل در بازار شکل گرفت و قیمت‌ها به مرز صفر تابلو نزدیک شد.

,

تعداد و حجم کل معاملات بازار سهام نسبت به روز گذشته ۱۴ و۲ درصد کاهش  پیدا کرد. ارزش کل بازار بورس و فرابورس، در پایان روز آخرین روز کاری هفته به ۶۷،۳۵  هزار میلیارد تومان رسید.

,

موثرترین گروه‌ های صنعتی امروز فرآورده های نفتی و محصولات شیمیایی بودند؛ در روز جاری از ۳۴۷ نماد معامله شده در بورس، قیمت پایانی ۳۱ سهم مثبت و ۳۱۰ سهم منفی شد؛ در فرابورس نیز قیمت از ۱۴۴ نماد معامله شده در ۱۶ سهم مثبت و ۱۲۸ سهم منفی بود.

,

معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۸۳۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل تغییر مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۸۳۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل تغییر مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۲۴ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۵۲۶ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۵۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۴۶ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن با کاهش ۸۷۸۹ واحدی به ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۴۶ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن با کاهش ۸۷۸۹ واحدی به ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۳۹۶ میلیون سهم و ارواق مالی را در قالب ۵۳۰ هزار معامله و به ارزش ۵۲۰۴ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی چادرملو با بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۴۱۶ واحد افت به ۲۰ هزار و ۶۷ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۴۱۶ واحد افت به ۲۰ هزار و ۶۷ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۹۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۰۵ هزار نوبت و به ارزش ۱۹ هزار و ۰۳۴ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهرزمین، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت شیراز و فولاد هرمزگان جنوب با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه