اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

۸ سال از وقت یک کشور صرف کاری بی نتیجه شد / دولت سیزدهم به توان داخلی توجه ویژه دارد

۸ سال از وقت یک کشور صرف کاری بی نتیجه شد / دولت سیزدهم به توان داخلی توجه ویژه دارد
سعیدی اقدم با اشاره به اینکه ۸ سال از وقت یک کشور صرف کاری بی نتیجه شد، گفت: هشت سال مردم را مشغول مسئله‌ای کردند که سودی نداشت و اکنون اعتراف کرده و سهل انگاری خود را در مساله برجام تایید می‌کنند و باید نسبت به آن پاسخگو بوده و از مردم عذرخواهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، نیما سعیدی اقدم در نشست روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: برجام توافقنامه ای با ۱۸ صفحه و ۸۲ ضمیمه با هدف لغو تحریم ها علیه ایران امضا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به اینکه همه مسائل حتی آب و نان مردم نیز به برجام گره زده شده بود، افزود: گذشت زمان نشان داد که این برجام، نافرجام بوده و نافرجام مانده است.

,

وی با اشاره به اظهارات اخیر ظریف در مورد برجام، گفت: ظریف قبلا اعلام کرده بود که من خودم برجام را نوشتم و امضا کردم ولی اکنون این اظهارات نشان از یک سهل انگاری و ضربه جبران ناپذیر به کشور است.

,

سعیدی اقدم با بیان اینکه ظریف تحت هر شرایطی مسئول بوده و باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: ظریف حتی می گفت که توافق بد بهتر از عدم توافق است و این یک چراغ سبز به طرف مقابل بود و نتیجه آن را نیز دیدیم که ایران به تعهدات خود عمل کرد ولی طرف های مقابل عمل نکردند.

,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم که به کارگیری ظرفیت های داخلی با تکیه بر جوانان اهمیت داده است و مسئله برجام دیگر موضوع اول کشور نیست.

,

سعیدی اقدم اظهار کرد: پیوستن به سازمان شانگهای قدم مثبتی است که زمینه توسعه و اقتصاد را فراهم می کند و می تواند مسئله تحریم و برجام را به حاشیه براند.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید فرمایشات رهبر معلم انقلاب را آویز گوش خود کنند، گفت: برجام درس عبرتی بود و نشان داد که باید تدابیر ارزشمندی برای آینده اندیشده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه