اخبار داغ

استاد دانشگاه های هرمزگان:

دروغگویی‌های ناتمام غربی‌ها مروج فرهنگ بی‌اعتمادی است

دروغگویی‌های ناتمام غربی‌ها مروج فرهنگ بی‌اعتمادی است
قاسمی با تاکید بر اینکه دروغگویی‌های ناتمام غرب مروج فرهنگ بی اعتمادی است، مشکلات کشور را نتیجه اعتماد به غرب دانست و گفت: اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آسیب زیادی به کشور وارد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قاسمی استاد دانشگاه های هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز درخصوص چرایی عدم اعتماد به غرب اظهار کرد: ملت ایران با توجه به تجربه ای که در ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است به خوبی می دانند که غرب جزو کشورهایی است که با توجه به نقشه های شومی که برای جهان سوم می کشد درصدد غارت گری، تسلط و از همه مهمتر دروغگویی بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز,

وی افزود: علیرغم خلف وعده های غرب به مردمان جهان و همچنین دروغگویی و کتمان حقیقت غربی ها اما هوشیاری ملت ایران و توکل بر خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب شده ملت فهیم ایران، روشن تر و با فکری بازتر به غرب بنگرند به همین دلیل اعتماد دولتمردان ایران و مردم بابصیرت از غرب سلب شده است و این محقق نخواهد شد مگر اینکه غرب بخواهد شیوه نگرش خود نسبت به مردم را تغییر دهد.

,

این استاد دانشگاه های هرمزگان گفت: غربی ها در دروغگویی و کتمان حقیقت تا جایی پیش رفته اند که حتی به مردمان کشور خود نیز دروغ می گویند؛ نمونه بارز آن افغانستان و عراق و … که پس از غارتگری منابع ملی و کشتار و چپاولگری، تجاوز به نوامیس و … دست خالی به کشورشان بازگشتند. این دروغی بود که امریکا و غرب به مردمانش گفته بود.

,

قاسمی ادامه داد: عدم توجه به واقعیت ها و گفته های رنگ و لعاب دار آمریکایی ها به مردمان جهان سوم به ویژه ایرانی ها، متاسفانه برخی به این باور رسیده اند که تنها روزنه امید، ارتباط با امریکاست که این در واقع خیال باطلی است که برخی به امریکا دل بسته اند.

,

وی اضافه کرد: نگرش دانشجوبان و نسل فهیم ایرانی اسلامی نسبت به آمریکا کاملا مشهود و مشخص است و به خوبی می دانند که غرب جزو کشورهایی است که استعمارگر بوده و نه تنها به دنبال گسترش مستعمره های خود است بلکه درصدد غارت کشورهای جهان سوم است. نمونه بارز آن در عربستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

,

این استاد دانشگاه های هرمزگان با تاکید بر اینکه مشکلات کشور نتیجه اعتماد به غرب است، گفت: اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آسیب زیادی به کشور وارد می شود.

,

قاسمی با تاکید بر اینکه اعتماد به غرب نتیجه ای جز پشیمانی ندارد؛ تنها چیزی که کشور را نجات می دهد تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی است؛ بیان داشت: ایران کشوری ثروتمند از نظر موقعیت جغرافیایی است ولی تاکنون هیچ رییس جمهوری از این تنگه برای خودکفایی کشور استفاده نکرده است. از این رو دولت سیزدهم باید ثروت های کشور را شناسایی و آنها را بارور کند تا مستقل شود و تحریم های ظالمانه آمریکای کثیف را نابود کند.

,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه