اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان لنده:

چشم و هم چشمی و افزایش سطح توقعات خانواده ها عامل اصلی طلاق است

چشم و هم چشمی و افزایش سطح توقعات خانواده ها عامل اصلی طلاق است
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل موثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاضی ایرج علی بازی در گفت و گو با  صبح زاگرس ، با اشاره ضروت آگاهی بخشی خانواده ها در خصوص فرآیند امر ادواج و پیشگیری از طلاق های عاطفی در جامعه گفت: از عوامل مهم طلاق و اختلافات زوجین ریشه در عوامل مختلفی دارد که هرکدام در نوع خود قابل نقد وبررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: تفاوت زیست بوم فرهنگی در یک شهرستان با سایر شهرستان ها کاملا متفاوت است که مشکلات فرهنگی، معیشتی و اعتیاد و بیکاری از دلایل عمده طلاق در بین زوجین است.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: گرایش به تجمل گرایی و چشم و هم چشمی هایی است که زن وشوهر در بدو زندگی های را با چالش مواجه می کند و ترک فعل برخی از عادات غلط در دوران ازدواج، افزایش سطح توقعات و سیری ناپذیری، رعایت ترتیب در ازدواج ها از مشکلات عمده آن است.

وی در ادامه گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل موثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می باشد.

علی بازی گفت: بحث ازدواج های اجباری و فامیلی یکی از چالش های مهم فراروی خانواده ها است که این چالش باعث افزایش بی اعتمادی عمومی خواهد شد و افزایش سن ازدواج یکی دیگر از چالش های اساسی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بی توجهی به مطالبات اعضای خانواده به خصوص همسر و فرزندان و انتخاب همسر از چالش های است که خانواده های با آن مواجه هستند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت:یکی از چالش های موجود عدم استفاده بهینه از فضای مجازی است که به خودی خود یک چالش در روابط زوجین و اعضای خانواده ها است.

وی گفت:نبود مراکز مشاوره متخصص در سطح شهرستان و حتی روانشناس حاذق در شهرستان لنده از مشکلات اساسی در راهنمایی و مشاوره خانواده ها است.

علی بازی گفت: آسیب های عدم ازدواج در جامعه باعث تاخیر در ازدواج و تاخیر در سن ازدواج و پیدایش مشکلات بعد از آن در جامعه و ازدواج های سفید و یا خیانت های زوجین را به همراه خواهد داشت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه