اخبار داغ

ستاره تیم فوتسال مس سونگون مطرح کرد؛

مقاومت نشان داده تیم خوبی دارد/ حقم بود در جام جهانی بازی کنم

مقاومت نشان داده تیم خوبی دارد/ حقم بود در جام جهانی بازی کنم
بازیکن خوش‌آتیه تیم مس سونگون می‌گوید حقش حضور در جام جهانی بود و از خط خوردن در لحظه آخر خیلی ناراحت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار آقاپور در گفت‌وگو با آناج در خصوص پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل سپاهان اظهار داشت: بعد از وقفه‌ای که در لیگ افتاد، بازی سختی با سپاهان داشتیم. با اینکه در این بازی ۴ بازیکن اصلی خود را هم در اختیار نداشتیم اما برای پیروزی هم‌قسم شده بودیم و خداراشکر با تمهیداتی که کادرفنی در نظر گرفته بود، توانستیم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: معتقدم در این دیدار از نظر کار تیمی‌نمایش خوبی داشتیم و همه بچه‌ها با تمام توان بازی کردند. گلی که زدم روی پرس و توپ‌گیری بود و خوشحالم که با گلزنی نتیجه تلاش هم‌تیمی‌هایم را به ثمر رسانده و در این برد سهیم شدم.

,

فوتسالیست ارومیه‌ای و خوش‌آتیه مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل مقاومت البرز گفت: مقاومت تیم جوانی دارد که در ترکیب خود از چند بازیکن باتجربه نیز بهره می‌برد. آن‌ها تا هفته چهارم نتایج خوبی کسب کرده‌اند و سه پیروزی و یک تساوی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد تیم خوبی دارند. مطمئناً بازی سختی خواهد بود ولی ما امیدواریم تا سه امتیاز خانگی را بدست آورده و جایگاه خود در جدول را بهتر کنیم.

,

آقاپور با اشاره به مصدومیت چند بازیکن مس سونگون عنوان کرد: علیرغم اینکه با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم لیکن با بازی‌ای که مقابل سپاهان انجام دادیم به ادامه لیگ خیلی امیدوار شدیم. قطعا نبود آقای فخیم تاثیرگذار خواهد بود و باید با دوندگی و تلاش بیشتر جای خالی او را پر کنیم. هدف ما تصاحب پنجمین قهرمانی پیاپی است و امید زیادی برای گلات داریم.

,

این بازیکن در واکنش به عدم حضورش در جام جهانی فوتسال با وجود حضور مستمر در اردوهای تیم ملی ابراز داشت: من تا مراحل نهایی اردوهای تیم ملی حضور داشتم و عملکردم در تمرینات عالی بود ولی در لحظه آخر خط خوردم. به نظرم این انتخاب سلیقه مربی بود و باید به آن احترام گذاشت.

,

«فکر می‌کنم حقم بود که در جام جهانی بازی کنم.» وی با بیان این جمله تأکید کرد: حضور در جام جهانی رویای هر بازیکنی است و هر کسی به جای من بود خیلی ناراحت می‌شد. درست است که خیلی ناراحت شدم ولی شاید حکمتی داشته و امیدوارم که در آینده با عملکردی بهتر بتوانم بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و کمک کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه