اخبار داغ

استاندار مرکزی مطرح کرد؛

تحقق ۱۰۷درصدی بودجه استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری

تحقق ۱۰۷درصدی بودجه استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
آقازاده با اشاره به تحقق ۱۰۷درصدی بودجه در استان مرکزی، گفت: این مهم و بهبود هر ساله شاخص های اقتصادی در سطح استان، نشانگر تعامل خوب دستگاه های اجرایی در استان مرکزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان مرکزی با اشاره به تحقق ۱۰۷درصدی بودجه در استان مرکزی، گفت: در نیمه اول سال جاری خوشبختانه ۱۰۷درصد از بودجه پیش بینی شده برای استان مرکزی جذب شد که این میزان از میانگین کشوری که حدود ۱۰۲ درصد است، بیشتر است. این مهم نشانگر تعامل خوب در استان مرکزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
 
,
وی افزود: خوشبختانه تمامی شاخص های اقتصادی استان مرکزی رو به بهبود است که باعث شده تا این استان در دوران تحریم ها و بیماری کرونا به موفقیت های نسبی برسد و این ناشی از تعامل بالا در سطح استان است.
,
 
,
استاندار مرکزی با بیان اینکه رویکرد دیوان محاسبات کشور مثبت و منطقی است، تصریح کرد: این رویکرد که منطبق بر واقعیات است باعث شده تا عملکرد این دیوان هر ساله بهتر شود. همچنین ارائه گزارش تفریغ بودجه در ۶ ماه نخست سال نشان می دهد تیمی حرفه ای در این دیوان مشغول به خدمت هستند و چنین اقداماتی باعث بهبود وضعیت بودجه در سال آینده می شود.
,
 
,
آقازاده ادامه داد: خوشبختانه میزان تخلفات مالی در استان مرکزی در مقایسه با سایر استان ها بسیار کم است که این مهم ناشی از تعامل خوب و سازنده دستگاه های اجرایی با دیوان محاسبات است. این تعاملات باعث شد تا به یک آرامش نسبی در مسائل مالی و محاسباتی برسیم که شایسته تقدیر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه