اخبار داغ

بازار لوازم خانگی در کهگیلویه ساماندهی می شود

بازار لوازم خانگی در کهگیلویه ساماندهی می شود
فرماندار کهگیلویه گفت: از خروجی مصوبات می توان به ساماندهی لوازم خانگی در سامانه جامع و احراز هویت صنوف در اسرع وقت صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دارا کریمی نژاد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مصوبات نشست تنظیم ستاد بازار گفت : با همکاری صمت در حوزه استانی در شهرستان پیرامون تنظیم بازار مصوباتی صورت گرفت،  که خروجی آن را می توان به ساماندهی  لوازم خانگی در سامانه جامع و  احراز هویت صنوف  در اسرع وقت اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه در سطح سه شهرستان با ۸ هزار واحد صنفی، حوزه صمت کهگیلویه تحت پوشش دارد افزود: می  توان با یک برنامه صحیح در حوزه کارگران شهرداری و  تامین اجتماعی با ساماندهی بازار کمک‌های خوبی در خصوص مطالبات معوقه انجام داد.

,

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: مردم با این مصوبات می تواند با احراز هویت در سامانه  از کمیت و کیفیت کالاها اطلاع پیدا کنند.

,

کریمی نژاد گفت: این مصوبه در راستای رونق و تولید کالای ایرانی موثر بوده و با این عمل  ما می توانیم به چرخه اشتغال‌زایی و رونق  و بازار کمک کنیم.

,

وی افزود: در خصوص نظارت بر بازار   متولیان پیگیر بوده ، و اماده هستند که در طول شبانه روز هر جایی که همشهریان احساس تبعیض، تخلف می کنند  یا  کالاهای مشابه  با قیمت های مختلف  عرصه می شود را گزارش داده تا با  متخلفین در اسرع وقت برخورد شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه