اخبار داغ

کارشناس امور تربیتی مطرح کرد:

هدف جنگ فرهنگی دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است/ سبک زندگی ایرانی- اسلامی؛ راهکار تحکیم بنیان خانواده

هدف جنگ فرهنگی دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است/ سبک زندگی ایرانی- اسلامی؛ راهکار تحکیم بنیان خانواده
ابوالفضل مختاری گفت: غفلت باعث گرفتار شدن خانواده ها در دام تهاجم فرهنگی غرب خواهد شد و اگر فرهنگ غرب در هر جامعه‌ ای نفوذ کند، خانواده‌ ها را متلاشی می‌ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مختاری کارشناس امور تربیتی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اگر پایه‌های خانواده سست و متزلزل شود، سعادت، کرامت و عزت انسانی از بین خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر،‌ بیش از هر زمان دیگری، نظام خانواده در معرض هجوم عوامل متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته است، افزود: به نظر می‌رسد حتی لحظه‌ای غفلت، باعث افتادن و گرفتار شدن در دام تهاجم فرهنگی غرب خواهد شد و فرهنگ غرب در هر جامعه‌ای که نفوذ کند، خانواده‌ها را متلاشی می‌سازد.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: خانواده کانون توجه حملات ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است و با تضعیف آن بسیاری از اهداف تهاجم فرهنگی محقق می‌شود.
,
 
,
مختاری گفت: بسیاری از مشکلات امروز جامعه در پی بی توجهی به معیارهای سبک زندگی اسلامی به وجود آمده، در حالی که سبک زندگی اسلامی شیوه زندگی درست است و مسیر زندگی یک انسان را به سمت سعادتمندی جهت می دهد.
,
 
,
وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری روی سبک زندگی ایرانی - اسلامی تاکید کردند؛ این نوع سبک زندگی کلیه اعضای خانواده را در برابر آسیب های بیرونی واکسینه می کند زیرا هدف جنگ فرهنگی دشمنان اسلام، از بین بردن نهاد خانواده به منظور از هم گسیختگی اخلاق در کشور است.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: الگوهای جامعه باید خود را با سبک زندگی مورد تأکید رهبری هماهنگ کنند و ساده زیستی، قناعت، صله‌رحم و ... را در جامعه ترویج دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه