اخبار داغ

با حضور نائب رئیس مجلس و مسئولان استانی؛

عرشه اصلی پل قدس اردبیل، بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت

عرشه اصلی پل قدس اردبیل، بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت
شهردار اردبیل گفت: عرشه اصلی پل قدس اردبیل بعد از ۶۶ماه امروز بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، محمود صفری شهردار اردبیل در حاشیه مراسم بهره برداری از عرشه اصلی پل قدس اردبیل گفت: پل قدس اردبیل امروز بعد از ۶۶ ماه از آغاز پروژه بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک شهری می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
 
,
وی در ادامه سخنان خود به روند اجرائیات پروژه پل قدس اردبیل اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۷۸درصدی در قسمت عرشه اصلی و ۵۶ درصد در قسمت رمپ و پل های کوچک جانبی به پیمانکار جدید واگذار شد که در طی این مدت کوتاه و با کار شبانه روزی امروز شاهد زیر بار ترافیک قرار گرفتن عرشه اصلی خواهیم بود.
,
 
,
شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه پل قدس اردبیل طی دو ماه آینده به پایان خواهد رسید گفت: این پل در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در آینده نزدیک رسما افتتاح خواهد شد.
,
 
,
وی به  علت تاخیر در زمان وعده داده شده برای زیر بار ترافیک قرار گرفتن پل قدس نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود این کار در ۱۰ مهر ماه انجام شود که به دلیل برودت هوا این کار به تاخیر افتاد.
,
 
,
صفری با بیان اینکه قیر در دمای زیر ۱۵ درجه با مشکل مواجه می شود، گفت: برودت هوا باعث شد تا آسفالت ریزی عرشه اصلی با تاخبر مواجهه شود.
,
 
,
وی به ارائه گزارش اقدامات ۲۲ روز گذشته در مورد پروژه پل قدس پرداخت و گفت: در این مدت ۴ هزار مترمربع بتن ریزی شده،۸۰۰تن آرماتور بندی شده و ۸۰۰ تن نیز تیرهای ۲۳ متری جایگزاری شده است.
,
 
,
وی گفت: بعد از گذر از سرما و برودت هوا نیز ۶هزار تن اسفالت بر روی عرشه اصلی پل قدس ریخته شد و امروز شاهد زیر بار ترافیک این پل هستیم.
,
 
,
عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل در سال ۹۴ آغاز شد و در ادامه با رکود منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم شد بطوریکه بارها مورد انتقاد مسئولین استانی، متخصصین شهرسازی، مهندسی و نخبه و جوانان اردبیل شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه