اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرامه:

پیگیری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، مانع از مهاجرت جوانان خرامه می‌شود

پیگیری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، مانع از مهاجرت جوانان خرامه می‌شود
رضا فاطمی امین در ادامه بازدید از واحد‌های صنعتی و ظرفیتهای استان در ادامه سفر هیات دولت به استان فارس از شهرستان خرامه بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، فاطمی امین پس از بازدید از برخی پروژه های این شهرستان با حضور مسوولان خرامه جلسه شورای اداری شهرستان را تشکیل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
در ابتدای این جلسه مسوولان شهرستان خرامه با برشمردن مسائل این شهرستان به ویژه در حوزه آب، صنعت، حمل و نقل و جاده به بحث اصلی شهرستان و نیاز به تکمیل پروژه ها پرداختند.
,
 
,
موضوع احداث کارخانه سمنان خرامه با توجه به بحث انتقال سیمان فارس به خارج از شیراز با توچه به مشکلات زیست محیطی آن از دیگر مباحث مهمی بود که در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه مطرح شد.
,
 
,
"فاطمی امین" پس از شنیدن صحبتهای مسوولان خرامه گفت: بسیاری ازجوانان مستعد این شهرستان به سبب نبود اشتغال از این شهر مهاجرت می‌کنند و باید برای حفظ این استعدادها در خرامه برنامه ریزی کرد.
,
 
,
وی در ادامه افزود: با توجه یه مطالعات قبلی برای خرامه در تلاش هستیم که به یک برنامه عملیاتی برسیم و برای فولاد، کاغذ و سیمان خرامه برنامه داریم تا به طور مشخص بتوانیم به وضعیت مناسبی در اشتغال برسیم.
,
 
,
وی گفت: در مورد فولاد نباید اسیر جهت‌گیری‌های سیاسی شویم و باید منطق اقتصادی و علمی پشت قضایا باشد.
,
 
,
وزیر صمت در پایان گفت: با مشارکت صاحب نظران و افراد آشنا به مسایل شهرستان و مطالعه فراوان در حال تدوین طرحی اختصاصی  برای توسعه شهرستان خرامه هستیم که مبنای عمل ما خواهد شد و هم از طریق مجلس هم از طریق فرماندار پیگیری خواهد شد.
,
 
,
در حاشیه این جلسه فرماندار سروستان اعلام کرد: انتقال آب شرب به خرامه توسط هیات دولت مصوب شده و با سرمایه گذاری دنیال تکمیل این خط هستیم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه