اخبار داغ

نماینده دلیجان و محلات مطرح کرد؛

تولید ۶۰ درصد سنگ کشور در محلات/۱۴۰ معدن در قطب سنگ کشور فعالیت دارند

تولید ۶۰ درصد سنگ کشور در محلات/۱۴۰ معدن در قطب سنگ کشور فعالیت دارند
سلیمی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه سنگ محلات بیان کرد: ۶۰ درصد از تولید سنگ در کشور و ۱۲ درصد از تولیدات دنیا از طریق شهرستان محلات تأمین می شود و علاوه بر ظرفیت های فنی که در این حوزه نهفته شده همچنین تعداد زیادی از کارخانجات فرآوری و بالای ۱۴۰ معدن فعال در محلات داریم و این موجب شده شهرستان محلات به قطب سنگ کشور تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به استان مرکزی و اولویت برنامه های وزیر گفت: ظرفیت های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی وجود دارد که وزیر صمت باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: در حوزه معادن، صنایع سنگین و نیمه سنگین و معادن در محلات والیاف در دلیجان استان مرکزی پیشتاز است و معرفی این ظرفیت های عظیم به وزیر صنعت می تواند برای استان مرکزی آثار و خیرات فراوانی داشته باشد.
,
 
,
سلیمی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه سنگ محلات بیان کرد: ۶۰ درصد از تولید سنگ در کشور و ۱۲ درصد از تولیدات دنیا از طریق شهرستان محلات تأمین می شود و علاوه بر ظرفیت های فنی که در این حوزه نهفته شده همچنین تعداد زیادی از کارخانجات فرآوری و بالای ۱۴۰ معدن فعال در محلات داریم و این موجب شده شهرستان محلات به قطب سنگ کشور تبدیل شود.
,
 
,
وی تأکید کرد: امروز محلات را به عنوان پایتخت سنگ کشور می شناسند و ظرفیت های بسیاری در این حوزه نهفته شده که باید به خوبی از آنها استفاده شود.
,
 
,
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه ظرفیت های سنگ محلات روز به روز در حال بالاندگی و پیشرفت است، گفت: علاوه بر استخراج و فرآوری در حوزه سنگ در حوزه های دیگر محلات پیشتاز است و تولیداتی که در شهرستان محلات انجام می شود موجب درخشش این شهرستان در حوزه صنعت کاغذ شده است.
,
 
,
وی گفت: امروز خوشبختانه شهرستان محلات در بسیاری از ظرفیت ها حرف برای گفتن دارد و نمایشگاه بین المللی سنگ محلات بخش کوچکی از این ظرفیت ها را به نمایش گذاشته و این شهرستان توانایی های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارد که اگر به درستی به آن پرداخته و استفاده شود قطعا شکوفایی های زیادی را رقم خواهد زد.
,
 
,
سلیمی خاطر نشان کرد: از کلیه فعالین بخش صنایع، معادن و صادراتی دعوت می کنیم که از نمایشگاه بین المللی سنگ محلات بازدید کنند و ظرفیت های عظیم این شهرستان را از نزدیک مشاهده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه